Дистанційне навчання як новітня педагогічна технологія

За: Вид матеріалу: Текст Мова: українська Публікація: Острог КАФ 2009Опис: 45Тематика(и): Зведення: РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. 1.1. Поняття, технології та особливості дистанційної освіти. 1.2. Переваги та недоліки застосування дистанційного навчання. РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА ІНТЕГРАЦІЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У СВІТОВУ СИСТЕМУ. 2.1. Покоління моделей дистанційного навчання. 2.2. Тенденції розвитку дистанційного навчання у вищій школі. 2.3. Становлення дистанційної освіти України та нормативно правова база. РОЗДІЛ 3. ВІРТУАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ І ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. 3.1. Системи оболонки для дситанційної освіти. 3.2. Аналіз системи керування навчанням ILIAS та MOODLE.
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ 09 Доступно 214691

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.
1.1. Поняття, технології та особливості дистанційної освіти.
1.2. Переваги та недоліки застосування дистанційного навчання.
РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА ІНТЕГРАЦІЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У СВІТОВУ СИСТЕМУ.
2.1. Покоління моделей дистанційного навчання.
2.2. Тенденції розвитку дистанційного навчання у вищій школі.
2.3. Становлення дистанційної освіти України та нормативно правова база.
РОЗДІЛ 3. ВІРТУАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ І ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.
3.1. Системи оболонки для дситанційної освіти.
3.2. Аналіз системи керування навчанням ILIAS та MOODLE. дистанційне навчання

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.