Дистанційне навчання як новітня педагогічна технологія
Вид матеріалу:
Текст Мова: українська Публікація: Острог КАФ 2009Опис: 45Тематика(и): Зведення: РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.
1.1. Поняття, технології та особливості дистанційної освіти.
1.2. Переваги та недоліки застосування дистанційного навчання.
РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА ІНТЕГРАЦІЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У СВІТОВУ СИСТЕМУ.
2.1. Покоління моделей дистанційного навчання.
2.2. Тенденції розвитку дистанційного навчання у вищій школі.
2.3. Становлення дистанційної освіти України та нормативно правова база.
РОЗДІЛ 3. ВІРТУАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ І ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.
3.1. Системи оболонки для дситанційної освіти.
3.2. Аналіз системи керування навчанням ILIAS та MOODLE.
Книги
| Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
|---|---|---|---|---|
| ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ | 09 | Доступно | 214691 |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.
1.1. Поняття, технології та особливості дистанційної освіти.
1.2. Переваги та недоліки застосування дистанційного навчання.
РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА ІНТЕГРАЦІЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У СВІТОВУ СИСТЕМУ.
2.1. Покоління моделей дистанційного навчання.
2.2. Тенденції розвитку дистанційного навчання у вищій школі.
2.3. Становлення дистанційної освіти України та нормативно правова база.
РОЗДІЛ 3. ВІРТУАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ І ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.
3.1. Системи оболонки для дситанційної освіти.
3.2. Аналіз системи керування навчанням ILIAS та MOODLE. дистанційне навчання
Немає коментарів для цієї одиниці.