Методика використання рольової гри у процесі формування іншомовної компетенції у діалогічному мовленні на середньому етапі ЗОШ
Вид матеріалу:
Текст Мова: українська Публікація: Острог КАФ 2009Опис: 49Тематика(и): Зведення: РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВОЇ ГРИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ ЗОШ.
1.1. Лінгвопсихологічні особливості діалогічного мовлення.
1.2. Роль рольової гри у процесі навчання діалогічного мовлення у середніх класах ЗОШ.
1.3. Приклади рольових ігор у процесі навчання діалогічного мовлення у 5-9 класах ЗОШ.
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВОЇ ГРИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ ЗОШ.
2.1. Модель процесу навчання діалогічного мовлення у 5-9 класах ЗОШ.
2.2. Приклади вправ з використанням рольової гри у процесі формування іншомовної компетенції у діалогічному мовленні у 5-9 класах ЗОШ.
2.3. Результати перед експериментального та після експериментального зрізів та інтерпритація отриманих даних.
2.4. Методичні рекомендації для використання рольової гри у процесі формування іншомовної компетенції у діалогічному мовленні на початковому етапі ЗОШ.
Книги
| Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
|---|---|---|---|---|
| ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ | 09 | Доступно | 214678 |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВОЇ ГРИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ ЗОШ.
1.1. Лінгвопсихологічні особливості діалогічного мовлення.
1.2. Роль рольової гри у процесі навчання діалогічного мовлення у середніх класах ЗОШ.
1.3. Приклади рольових ігор у процесі навчання діалогічного мовлення у 5-9 класах ЗОШ.
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВОЇ ГРИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ ЗОШ.
2.1. Модель процесу навчання діалогічного мовлення у 5-9 класах ЗОШ.
2.2. Приклади вправ з використанням рольової гри у процесі формування іншомовної компетенції у діалогічному мовленні у 5-9 класах ЗОШ.
2.3. Результати перед експериментального та після експериментального зрізів та інтерпритація отриманих даних.
2.4. Методичні рекомендації для використання рольової гри у процесі формування іншомовної компетенції у діалогічному мовленні на початковому етапі ЗОШ. рольова гра, методика
Немає коментарів для цієї одиниці.