Формування іншомовної комунікативної компетенції учнів середньої ланки ЗОШ на уроках англійської мови

За: Вид матеріалу: Текст Мова: українська Публікація: Острог КАФ 2014Опис: 65Тематика(и): Зведення: Вступ. Розділ І. Теоретичні засади процесу формування комунікативної компетенції учнів в середній школі в процесі вивчення англійської мови. 1.1. Поняття комунікативної компетенції та комунікативного підходу у навчанні іноземних мов 1.2. Особливості формування комунікативної компетенції учнів середньої ланки ЗОШ 1.3. Вплив вікових та психологіних особливостей учнівв середній школі на формування комунікативної компетенції Розділ ІІ. Комунікативний підхід як стратегія формування іншомовної мовленнєвої компетенції. 2.1. Загальні засади комунікативного підходу у навчанні іноземної мови 2.2. Методика використання комунікативно-орієнтованого підходупри навчанні усного і писемного мовлення 2.3. Методика використання комунікативно-орієтованого підходу при навчанні аудіювання та читання Висновки. Список використаних джерел. Додатки.
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ 09 Доступно 215625

Вступ.
Розділ І. Теоретичні засади процесу формування комунікативної компетенції учнів в середній школі в процесі вивчення англійської мови.
1.1. Поняття комунікативної компетенції та комунікативного підходу у навчанні іноземних мов
1.2. Особливості формування комунікативної компетенції учнів середньої ланки ЗОШ
1.3. Вплив вікових та психологіних особливостей учнівв середній школі на формування комунікативної компетенції
Розділ ІІ. Комунікативний підхід як стратегія формування іншомовної мовленнєвої компетенції.
2.1. Загальні засади комунікативного підходу у навчанні іноземної мови
2.2. Методика використання комунікативно-орієнтованого підходупри навчанні усного і писемного мовлення
2.3. Методика використання комунікативно-орієтованого підходу при навчанні аудіювання та читання
Висновки.
Список використаних джерел.
Додатки. методика, комунікативна компетенція

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.