Етика й етикет сучасного бізнесу - запорука економічної безпеки підприємств

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Мова: українська Публікація: К. В-во Європейського університету 2007Опис: 285 сISBN:
  • 978-966-301-142-4
Тематика(и): Анотація: У посібнику викладено проблеми , підходи та концепції етики й етикету бізнесу і їх вплив на економічну безпеку підприємств. опираючись на зарубіжний досвід, автори посібникапрежставили набутий досвід в царині пливу етики й етикету бізнесу на економічнАнотація: у безпеку підприємств.ВступПоняття, предмет і структура етики бізнесу.Джерела етики бізнесу.Українські традиції етики бізнесу на економічну безпеку Вплив засад етики бізнесу на економічну безпеку фірмРоль етики бізнесу в конкурентній боротАнотація: ьбіПоняття етикету бізнесуСуть і техніка переговорів Атрибути в переговорахОсобливості спілкування партнерів у переговорному процесіМісце і роль вербальної і невербальної форм спілкування в бізнесіСекрети результативного переконання партАнотація: нера. теорія інтерперсонального шахрайстваЕтикет телефонних розмов у царині бізнесуЕтикет менеджера та його місце і роль в економічній безпеці підприємництва
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Штрих-код
ЧЗ - Читальна зала Колекція Томенка М.В. 174.4 Г37 Доступно 124584

У посібнику викладено проблеми , підходи та концепції етики й етикету бізнесу і їх вплив на економічну безпеку підприємств. опираючись на зарубіжний досвід, автори посібникапрежставили набутий досвід в царині пливу етики й етикету бізнесу на економічн

у безпеку підприємств.ВступПоняття, предмет і структура етики бізнесу.Джерела етики бізнесу.Українські традиції етики бізнесу на економічну безпеку Вплив засад етики бізнесу на економічну безпеку фірмРоль етики бізнесу в конкурентній борот

ьбіПоняття етикету бізнесуСуть і техніка переговорів Атрибути в переговорахОсобливості спілкування партнерів у переговорному процесіМісце і роль вербальної і невербальної форм спілкування в бізнесіСекрети результативного переконання парт

нера. теорія інтерперсонального шахрайстваЕтикет телефонних розмов у царині бізнесуЕтикет менеджера та його місце і роль в економічній безпеці підприємництва

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.