Формування стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств на вітчизняному та світовому ринках монографія

За: Вид матеріалу: Текст Мова: українська Публікація: Острог НаУОА 2015Опис: 494 сISBN:
  • 978-966-2254-72-3
Тематика(и): Анотація: Зміст1. Теоретико-методологічні основи формування системи стратегій підприємства2. Особливості формування та реалізації стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств3. Мікро- та макроекономічні чинники формування стратегій позиціювання пАнотація: родукції аграрних підприємств4. Організаційно-економічний механізм формування стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств та управління їх реалізацією
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
ЧЗ - Читальна зала Колекція Пасічника І.Д. 338.432(477+100) К59 Доступно 159745
ЧЗ - Читальна зала 338.432(477+100) К59 Доступно 147971
ЧЗ - Читальна зала 338.432(477+100) К59 Доступно 147972
ЧЗ - Читальна зала 338.432(477+100) К59 Видано 27/10/2019 147973

Зміст1. Теоретико-методологічні основи формування системи стратегій підприємства2. Особливості формування та реалізації стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств3. Мікро- та макроекономічні чинники формування стратегій позиціювання п

родукції аграрних підприємств4. Організаційно-економічний механізм формування стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств та управління їх реалізацією

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.