Services Marketing Cases in Emerging Markets [electronic resource] : An Asian Perspective / edited by Sanjit Kumar Roy, Dilip S. Mutum, Bang Nguyen.

Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Публікація: Cham : Springer International Publishing : Imprint: Springer, 2017Видання: 1st ed. 2017Опис: X, 184 p. 28 illus., 24 illus. in color. online resourceТип вмісту:
  • text
Тип засобу:
  • computer
Тип носія:
  • online resource
ISBN:
  • 9783319329703
Тематика(и): Додаткові фізичні формати: Printed edition:: Немає назви; Printed edition:: Немає назви; Printed edition:: Немає назвиДесяткова класифікація Дьюї:
  • 658.8 23
Класифікація Бібліотеки Конгресу:
  • HF5410-5417.5
Електронне місцезнаходження та доступ:
Вміст:
Service experience and co-creation -- Service branding and Servicescapes -- Transformative services.
У: Springer eBooksЗведення: This casebook provides students and academics in business management and marketing with a collection of case studies on services marketing and service operations in emerging economies. It explores current issues and practices in Asia, across different areas, countries, commercial and non-commercial sectors. This book is important and timely in providing a framework for instructors, researchers, and students to understand the service dynamics occurring in these countries. It serves as an invaluable resource for marketing and business management students requiring insights into the operationalization of services across different geographical areas in Asia. Students will find it interesting to compare and contrast different markets covering important aspects related to services.
Тип одиниці: ЕКнига Списки з цим бібзаписом: Springer Ebooks (till 2020 - Open Access)+(2017 Network Access)) | Springer Ebooks (2017 Network Access))
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

Service experience and co-creation -- Service branding and Servicescapes -- Transformative services.

This casebook provides students and academics in business management and marketing with a collection of case studies on services marketing and service operations in emerging economies. It explores current issues and practices in Asia, across different areas, countries, commercial and non-commercial sectors. This book is important and timely in providing a framework for instructors, researchers, and students to understand the service dynamics occurring in these countries. It serves as an invaluable resource for marketing and business management students requiring insights into the operationalization of services across different geographical areas in Asia. Students will find it interesting to compare and contrast different markets covering important aspects related to services.

Available to subscribing member institutions only. Доступно лише організаціям членам підписки.

Online access from local network of NaUOA.

Online access with authorization at https://link.springer.com/

Онлайн-доступ з локальної мережі НаУОА.

Онлайн доступ з авторизацією на https://link.springer.com/

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.