Дискурс Арабської весни: когнітивно-семантичний та комунікативно-функціональний аспекти (на матеріалі єгипетських медійних текстів) Богомолов Олександр Вікторович ; наук. керівник Яворська Галина Михайлівна
Вид матеріалу:
Текст Мова: українська Публікація: Київ 2019Опис: 32 сТематика(и): Примітка про дисертацію: Київський національний університет імені Тараса Шевченка 2019 Зведення: Дисертація присвячена аналізу дискурсу Січневої революції 2011 р. в Єгипті, одного з найяскравіших епізодів Арабської весни — хвилі масових антиавторитарних повстань, які охопили низку арабських країн. У роботі на когнітивно-семантичних засадах уперше проаналізовано базовий метанаратив та ключові концепти дискурсу Січневої революції, виявлено їхню культурну специфіку та реконструйовано пов’язані з ними культурні презумпції. Простежено динаміку становлення єгипетського революційного дискурсу під час подій у січні 2011 року в Єгипті, соціопрагматичні аспекти його функціонування та причини і прояви занепаду. Відзначено роль інших, більш сталих дискурсів, насамперед релігійного (зокрема ісламського нормативного субдискурсу, засадничих релігійних текстів) та дискурсу політичного ісламу в формуванні концептуальної основи єгипетського революційного дискурсу.
Автореферат
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філологічних наук
Київський національний університет імені Тараса Шевченка 2019
Дисертація присвячена аналізу дискурсу Січневої революції 2011 р. в Єгипті, одного з найяскравіших епізодів Арабської весни — хвилі масових антиавторитарних повстань, які охопили низку арабських країн. У роботі на когнітивно-семантичних засадах уперше проаналізовано базовий метанаратив та ключові концепти дискурсу Січневої революції, виявлено їхню культурну специфіку та реконструйовано пов’язані з ними культурні презумпції. Простежено динаміку становлення єгипетського революційного дискурсу під час подій у січні 2011 року в Єгипті, соціопрагматичні аспекти його функціонування та причини і прояви занепаду. Відзначено роль інших, більш сталих дискурсів, насамперед релігійного (зокрема ісламського нормативного субдискурсу, засадничих релігійних текстів) та дискурсу політичного ісламу в формуванні концептуальної основи єгипетського революційного дискурсу.
Немає коментарів для цієї одиниці.