Basic marketing : [electronic resource] a managerial approach / E. Jerome McCarthy, William D. Perreault, Jr.

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Серія: The Irwin series in marketingПублікація: Homewood, Ill. : Irwin, 1987.Видання: 9th edОпис: xviii, 749 p. : col. ill. ; 25 cm. + 1 computer disk (5 1/4 in.)ISBN:
  • 0256036497
  • 9780256036497
  • 0256060517 (disk)
  • 9780256060515 (disk)
Тематика(и): Десяткова класифікація Дьюї:
  • 658.8 19
Класифікація Бібліотеки Конгресу:
  • HF5415.13 .M369 1987
Інша класифікація:
  • 85.40
Електронне місцезнаходження та доступ:
Тип одиниці: ЕКнига Списки з цим бібзаписом: Ресурси Open Library
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

System requirements for disk (version 1.0): IBM PC.

Bibliography: p. 696-714.

Includes indexes.

Необхідна авторизація на https://archive.org/ (створення облікового запису безкоштовно)

Необхідна авторизація на https://openlibrary.org/ (створення облікового запису безкоштовно)

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.