Marketing : [electronic resource] principles & perspectives / William O. Bearden, Thomas N. Ingram, Raymond W. LaForge.

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Серія: The Irwin series in marketingПублікація: Chicago : Irwin, c1995.Опис: xlviii, 631 p. : col. ill., col. map ; 29 cmISBN:
  • 025611319X
Тематика(и): Десяткова класифікація Дьюї:
  • 658.8 20
Класифікація Бібліотеки Конгресу:
  • HF5415.1 .B4155 1995
Електронне місцезнаходження та доступ:
Тип одиниці: ЕКнига
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

Includes bibliographical references (p. [584]-601) and index.

Необхідна авторизація на https://archive.org/ (створення облікового запису безкоштовно)

Необхідна авторизація на https://openlibrary.org/ (створення облікового запису безкоштовно)

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.