Структурно–функціональні особливості мовної особистості студентів Лавриненко Олександр Леонідович ; наук. керівник Засєкіна Лариса Володимирівна
Вид матеріалу:
Текст Мова: українська Публікація: Луцьк 2011Опис: 19 сТематика(и): Примітка про дисертацію: Волинський національний університет імені Лесі Українки 2011 Зведення: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування та функціонування мовної особистості студента в сучасних умовах. У роботі обгрунтовано та експериментально верифіковано психолінгвістичний підхід до вивчення мовної особистості.
Побудовано структурно-функціональну модель мовної особистості, яка містить когнітивний, мотиваційний та емоційний компоненти, що дало можливість окреслити шляхи емпіричного дослідження мовної особистості та визначити функції, які вона виконує в системі цілісної особистості людини.
Встановлено спектр психологічних особливостей мовної особистості студента, пов’язаних з фаховим спрямуванням профілю його академічної підготовки.
Розроблено класифікацію профілів мовної особистості, які визначаються особливостями співвідношення між рівнями розвитку її компонентів і формують низку психологічних якостей людини.
Автореферат
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук
Волинський національний університет імені Лесі Українки 2011
Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування та функціонування мовної особистості студента в сучасних умовах. У роботі обгрунтовано та експериментально верифіковано психолінгвістичний підхід до вивчення мовної особистості.
Побудовано структурно-функціональну модель мовної особистості, яка містить когнітивний, мотиваційний та емоційний компоненти, що дало можливість окреслити шляхи емпіричного дослідження мовної особистості та визначити функції, які вона виконує в системі цілісної особистості людини.
Встановлено спектр психологічних особливостей мовної особистості студента, пов’язаних з фаховим спрямуванням профілю його академічної підготовки.
Розроблено класифікацію профілів мовної особистості, які визначаються особливостями співвідношення між рівнями розвитку її компонентів і формують низку психологічних якостей людини.
Немає коментарів для цієї одиниці.