Особливості організації навчально-виховного процесу Канади з урахуваням явища білінгвізму та батокультурності

Хозяєв Д.О. Особливості організації навчально-виховного процесу Канади з урахуваням явища білінгвізму та батокультурності . — Острог : КАФ, 2006. — 76

Анотація:
Розділ 1. Особливості культури Канади та тенденції її розвитку в контексті мультинаціональної країни
1.1. Євроазіатська іміграція та її вплив на становлення нової соціальної формації
1.2. Вплив сучасної картини культурного плюралізму на освітні процеси в Канаді
1.3. Білінгвізм. Переваги та недоліки лінгвістичного явища двомовності
Розділ 2. Освітні тенденції Канади
2.1. Реформування навчальної програми та її адаптація до потреб суспільства
2.2. Типи і рівні канадських шкіл
2.3. Особливості етно-географічного розподілу та організації навчального процесу
Розділ 3. Цінність канадської освіти з огляду на її багатокультурну спрямованість
3.1. Порівняльний аналіз систем громадської освіти англомовних країн на прикладі Канади, Сполучених Штатів Америки та Великобританії
3.2. Соціальний статус різних етнічних груп та його вплив на процес здобуття освіти. Питання корінного населення


Research Papers

09