Гендерний підхід у процесі навчання діалогічного мовлення на старшому етапі середньої спеціалізованої школи (Запис № 284098)
[ простий вигляд ]
| 000 -LEADER | |
|---|---|
| fixed length control field | 02651nam a22001577a 4500 |
| 041 ## - LANGUAGE CODE | |
| Language code of text/sound track or separate title | ukr |
| 080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER | |
| Universal Decimal Classification number | 09 |
| 090 ## - LOCALLY ASSIGNED LC-TYPE CALL NUMBER (OCLC); LOCAL CALL NUMBER (OCLC) | |
| Local cutter number (OCLC) ; Book number/undivided call number, CALL (RLIN) | СИТ |
| 100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
| Personal name | Ситняк О.В. |
| 245 ## - TITLE STATEMENT | |
| Title | Гендерний підхід у процесі навчання діалогічного мовлення на старшому етапі середньої спеціалізованої школи |
| 260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) | |
| Place of publication, distribution, etc | Острог |
| Name of publisher, distributor, etc | КАФ |
| Date of publication, distribution, etc | 2008 |
| 300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
| Extent | 81 |
| 520 ## - SUMMARY, ETC. | |
| Summary, etc | ВСТУП.<br/>РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШОГО ЕТАПУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ.<br/>1.1. Гендерні особливості школярів у процесі навчання діалогічного мовлення.<br/>1.2. Аналіз понятійного апарату наукового дослідження.<br/>1.3. Результати соціологічного дослідження впливу гендерного підходу на навчання діалогічному мовленню.<br/>РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ НА ОСНОВІ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ.<br/>2.1. Комплекс вправ для навчання діалогічного мовлення учнів старшого етапу спеціалізованої старшої школи на основі гендерного підходу.<br/>2.2. Модель навчального для формування іншомовної компетенції у діалогічному мовленні на основі гендерного підходу.<br/>2.3. Фрагменти уроків на старшому етапі спеціалізованої школи на основі гендерного підходу.<br/>РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА ОСНОВІ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ.<br/>3.1. Експерементальна перевірка використання методики на основі гендерного підходу.<br/>3.2. Методичні рекомендації щодо використання гендерного підходу у процесі навчання діалогічного мовлення.<br/>ВИСНОВКИ. |
| -- | Гендерний підхід. |
| 650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
| Topical term or geographic name as entry element | Research Papers |
| 942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
| Koha item type | Книги |
| Withdrawn status | Lost status | Source of classification or shelving scheme | Damaged status | Not for loan | Home library | Current library | Date acquired | Source of acquisition | Cost, normal purchase price | Total Checkouts | Full call number | Barcode | Date last seen | Price effective from | Koha item type |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Universal Decimal Classification | ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ | ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ | 17/04/2009 | Акт №2 | 1.00 | 09 | 213601 | 15/12/2021 | 17/04/2009 | Книги |