Гендерний підхід у процесі навчання діалогічного мовлення на старшому етапі середньої спеціалізованої школи (Запис № 284098)

МАРК-запис
000 -LEADER
fixed length control field 02651nam a22001577a 4500
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ukr
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 09
090 ## - LOCALLY ASSIGNED LC-TYPE CALL NUMBER (OCLC); LOCAL CALL NUMBER (OCLC)
Local cutter number (OCLC) ; Book number/undivided call number, CALL (RLIN) СИТ
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Ситняк О.В.
245 ## - TITLE STATEMENT
Title Гендерний підхід у процесі навчання діалогічного мовлення на старшому етапі середньої спеціалізованої школи
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Острог
Name of publisher, distributor, etc КАФ
Date of publication, distribution, etc 2008
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 81
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc ВСТУП.<br/>РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШОГО ЕТАПУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ.<br/>1.1. Гендерні особливості школярів у процесі навчання діалогічного мовлення.<br/>1.2. Аналіз понятійного апарату наукового дослідження.<br/>1.3. Результати соціологічного дослідження впливу гендерного підходу на навчання діалогічному мовленню.<br/>РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ НА ОСНОВІ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ.<br/>2.1. Комплекс вправ для навчання діалогічного мовлення учнів старшого етапу спеціалізованої старшої школи на основі гендерного підходу.<br/>2.2. Модель навчального для формування іншомовної компетенції у діалогічному мовленні на основі гендерного підходу.<br/>2.3. Фрагменти уроків на старшому етапі спеціалізованої школи на основі гендерного підходу.<br/>РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА ОСНОВІ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ.<br/>3.1. Експерементальна перевірка використання методики на основі гендерного підходу.<br/>3.2. Методичні рекомендації щодо використання гендерного підходу у процесі навчання діалогічного мовлення.<br/>ВИСНОВКИ.
-- Гендерний підхід.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Research Papers
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Книги
Фонди
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Home library Current library Date acquired Source of acquisition Cost, normal purchase price Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Price effective from Koha item type
    Universal Decimal Classification     ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ 17/04/2009 Акт №2 1.00   09 213601 15/12/2021 17/04/2009 Книги