Особливості реалізації комунікативних стратегій у протокольному спілкуванні на матеріалах курсу: Business English (Запис № 285968)

МАРК-запис
000 -Лідер
fixed length control field 02770nam a22002297a 4500
001 - Контрольний номер
control field 216222711
003 - Ідентифікатор контрольного номера
control field UA-OsUOA
005 - Дата та час останнього входження (трансакції)
control field 20220823123650.0
008 - Елементи даних фіксованої довжини – загальна інформація
fixed length control field 220823b un ||||f |||| 00| 0 ukr d
040 ## - Джерело каталогізації
Агенція оригінальної каталогізації UA-OsUOA
Мова каталогізації ukr
Агенція, яка здійснювала перезапис UA-OsUOA
Агенція, яка здійснювала модифікацію UA-OsUOA
041 ## - Код мови
Код мови тексту/ звукової доріжки чи окремого заголовка (П) ukr
080 ## - Індекс Універсальної десяткової класифікації
Індекс Універсальної десяткової класифікації (УДК) (НП) 81
090 ## - Локальний шифр розміщення
Класифікаційний індекс УДК 81
Авторський знак (НП) Г28
100 ## - Основне введення – ім’я особи
Ім’я особи (НП) Гедзюк Т. О.
245 ## - Відомості про назву
Назва (НП) Особливості реалізації комунікативних стратегій у протокольному спілкуванні на матеріалах курсу: Business English
Дані про відповідальність (НП) Гедзюк Т. О.
260 ## - Публікація, розповсюдження і т.п. (Вихідні дані)
Місце публікації, розповсюдження і т.п. (П) Острог
Ім’я/ наймення видавництва, розповсюджувача і т.п. (П) КАФ
Дата публікації, розповсюдження і т.п. (П) 2017
300 ## - Фізичний опис
Обсяг 64 c.
520 ## - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) Вступ.<br/>Розділ І. Протокольне спілкування як різновид ділового спілкування.<br/>1.1. Ділове спілкування: загальна характеристика та особливості<br/>1.1.1. Форми та види ділової комунікації<br/>1.1.2. Протокольне спілкування як одна з форм письмового ділового спілкування<br/>1.1.3. Діловий протокол та його реквізити<br/>1.2. Види спілкування та механізми мовленнєвого впливу<br/>1.2.1. Типи вербальних мовленнєвих актів<br/>1.2.2. Особливості невербального спілкування<br/>1.2.3. Механізми мовленнєвого впливу<br/>Висновки до Розділу І.<br/>Розділ ІІ. Комунікативні стратегії та тактики їх реалізації у протокольному спілкуванні.<br/>2.1. Особливості комунікативних стратегій у діловому дискурсі<br/>2.1.1. Класифікація комунікативних стратегій<br/>2.1.2. Стратегії самопрезентації, маніпуляцій, конвенцій у бізнес дискурсі<br/>Висновки до Розділу ІІ.<br/>Розділ ІІІ. Аналіз реалізації комунікативних стратегій у протокольному спілкуванні на матеріалах курсу: Business English.<br/>3.1. Аналіз стратегії самопрезентації у бізнес дискурсі<br/>3.2. Аналіз стратегії маніпуляції у бізнес дискурсі<br/>Висновки до Розділу ІІІ.<br/>Висновки.<br/>Список використаної літератури.<br/>Додатки.
650 ## - Додаткове предметне введення – тематичний термін
Тематичний термін чи географічна назва, як елемент введення (НП) 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Джерело заголовка чи терміна UDC
942 ## - Додаткові елементи входу (Коха)
Тип елемента Koha Книги
Source of classification or shelving scheme Universal Decimal Classification
955 ## - Код типу видання за змістом
Код типу видання за змістом (НП) Наукові видання
Фонди
Стан вилучень Стан втрат Джерело класифікації або схеми стелажів Стан уражень Не для кредиту Постійне місце розташування Поточне розміщення Дата придбання Джерело придбання Вартість, звичайна ціна покупки Повний номер виклику Штрих-код Дата останнього перегляду Вартість, ціна заміни Ціна ефективна від Тип елемента Koha Примітка, призначена для загального доступу
    Universal Decimal Classification     ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ 27/06/2017 Акт №02/17 1.00 81 Г28 216055 10/11/2021 1.00 27/06/2017 Книги Дипломна робота (бакалавр)