МАРК-запис
| 000 -Лідер |
| fixed length control field |
04764nam a22003617a 4500 |
| 003 - Ідентифікатор контрольного номера |
| control field |
UA-OsUOA |
| 001 - Контрольний номер |
| control field |
106008 |
| 007 - Фіксоване поле фізичного опису |
| fixed length control field |
ta |
| 008 - Елементи даних фіксованої довжини – загальна інформація |
| fixed length control field |
20140423b un ||||| |||| 00| 0 ukr d |
| 090 ## - Локальний шифр розміщення |
| Класифікаційний індекс УДК |
658.8(075.8) |
| Авторський знак (НП) |
П14 |
| 040 ## - Джерело каталогізації |
| Агенція оригінальної каталогізації |
UA-OsUOA |
| Мова каталогізації |
ukr |
| Агенція, яка здійснювала перезапис |
UA-OsUOA |
| Агенція, яка здійснювала модифікацію |
UA-OsUOA |
| 041 ## - Код мови |
| Код мови тексту/ звукової доріжки чи окремого заголовка (П) |
ukr |
| 080 ## - Індекс Універсальної десяткової класифікації |
| Індекс Універсальної десяткової класифікації (УДК) (НП) |
658.8(075.8) |
| 020 ## - Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) |
| Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) (НП) |
978-966-2609-07-3 |
| 100 ## - Основне введення – ім’я особи |
| Ім’я особи (НП) |
Палеха Ю. І. |
| 245 ## - Відомості про назву |
| Назва (НП) |
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг |
| Решта назви (НП) |
навчальний посібник |
| 260 ## - Публікація, розповсюдження і т.п. (Вихідні дані) |
| Місце публікації, розповсюдження і т.п. (П) |
К. |
| Ім’я/ наймення видавництва, розповсюджувача і т.п. (П) |
Ліра-К |
| Дата публікації, розповсюдження і т.п. (П) |
2013 |
| 300 ## - Фізичний опис |
| Обсяг |
480 с. |
| 520 3# - Резюме і т.п. |
| Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) |
ЗмістРозділ 1. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг як напрямок підприємницької діяльності1.1. Визначення основних понять1.2. Маркетингове середовище підприємництва1.3. Побудова інформаційного маркетингу на підприємствіРозділ 2 |
| 520 3# - Резюме і т.п. |
| Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) |
. Інформаційний продукт як товар, що надається суб’єктами ринку2.1. Інформація як головний чинник ринку2.2. Види інформаційних продуктів і послуг2.3 Методи отримання й обробки маркетингової інформаціїРозділ 3. Сутність ринку інформаційно |
| 520 3# - Резюме і т.п. |
| Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) |
ї продукції та послуг3.1. Основні показники інформаційного ринку3.2. Дослідження конкурентного середовища на ринку3.3. Побудова стратегії боротьби за споживачівРозділ 4. Системи маркетингових досліджень і маркетингової інформації4.1. |
| 520 3# - Резюме і т.п. |
| Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) |
Побудова маркетингової інформаційної системи4.2. Принципи розробки та впровадження інформаційних систем4.3. Моделі й методи ухвалення маркетингових рішеньРозділ 5. Рекламна діяльність для стимулювання збуту інформаційних продуктів та послуг |
| 520 3# - Резюме і т.п. |
| Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) |
5.1. Теоретичні засади управління рекламною діяльністю5.2. Організація проведення рекламної кампанії5.3. Особливості проведення рекламної політики інформаційним підприємством5.4. Контроль ефективності рекламної політики та її результат |
| 520 3# - Резюме і т.п. |
| Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) |
івРозділ 6. Бенчмаркінг, як ефективна технологія у сфері інформаційних продуктів та послуг6.1. Теоретичні аспекти бенчмаркінгу в управлінні бізнес-процесами6.2. Застосування бенчмаркінгу на підприємствах України6.3. Практична реалізація б |
| 520 3# - Резюме і т.п. |
| Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) |
енчмаркінгу в документно-інформаційній сферіРозділ 7. Інформаційно-консультативна діяльність як напрямок підприємницької діяльності7.1. Поняття, мета і методи консультативної діяльності7.2. Класифікація інформаційно-консультаційних служб7 |
| 520 3# - Резюме і т.п. |
| Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) |
.3. Організація консалтингової діяльності7.4. Інформаційний консалтинг як вид консультаційної діяльності7.5. Побудова ІТ-консалтингуРозділ 8. Електронна комерція8.1. Теоретична основа електронної комерції8.2. Інтернет –маркетинг як о |
| 520 3# - Резюме і т.п. |
| Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) |
снова успіху Е-комерції8.3. Міжнародна електронна комерція на сучасному етапі8.4. Особливості розвитку електронної комерції в УкраїніЛітература |
| 650 #7 - Додаткове предметне введення – тематичний термін |
| Тематичний термін чи географічна назва, як елемент введення (НП) |
658 Управління торговельно-промисловою діяльністю. Бізнес-менеджмент. Економіка підприємств. Організація та |
| Джерело заголовка чи терміна |
UDC |
| 700 ## - Додаткове введення – ім'я особи |
| Ім’я особи (НП) |
Палеха О. Ю. |
| 942 ## - Додаткові елементи входу (Коха) |
| Тип елемента Koha |
Книги |
| 955 ## - Код типу видання за змістом |
| Код типу видання за змістом (НП) |
Навчальні видання |