Маркетинг інформаційних продуктів і послуг (Запис № 392380)

МАРК-запис
000 -Лідер
fixed length control field 04764nam a22003617a 4500
003 - Ідентифікатор контрольного номера
control field UA-OsUOA
001 - Контрольний номер
control field 106008
007 - Фіксоване поле фізичного опису
fixed length control field ta
008 - Елементи даних фіксованої довжини – загальна інформація
fixed length control field 20140423b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
090 ## - Локальний шифр розміщення
Класифікаційний індекс УДК 658.8(075.8)
Авторський знак (НП) П14
040 ## - Джерело каталогізації
Агенція оригінальної каталогізації UA-OsUOA
Мова каталогізації ukr
Агенція, яка здійснювала перезапис UA-OsUOA
Агенція, яка здійснювала модифікацію UA-OsUOA
041 ## - Код мови
Код мови тексту/ звукової доріжки чи окремого заголовка (П) ukr
080 ## - Індекс Універсальної десяткової класифікації
Індекс Універсальної десяткової класифікації (УДК) (НП) 658.8(075.8)
020 ## - Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN)
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) (НП) 978-966-2609-07-3
100 ## - Основне введення – ім’я особи
Ім’я особи (НП) Палеха Ю. І.
245 ## - Відомості про назву
Назва (НП) Маркетинг інформаційних продуктів і послуг
Решта назви (НП) навчальний посібник
260 ## - Публікація, розповсюдження і т.п. (Вихідні дані)
Місце публікації, розповсюдження і т.п. (П) К.
Ім’я/ наймення видавництва, розповсюджувача і т.п. (П) Ліра-К
Дата публікації, розповсюдження і т.п. (П) 2013
300 ## - Фізичний опис
Обсяг 480 с.
520 3# - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) ЗмістРозділ 1. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг як напрямок підприємницької діяльності1.1. Визначення основних понять1.2. Маркетингове середовище підприємництва1.3. Побудова інформаційного маркетингу на підприємствіРозділ 2
520 3# - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) . Інформаційний продукт як товар, що надається суб’єктами ринку2.1. Інформація як головний чинник ринку2.2. Види інформаційних продуктів і послуг2.3 Методи отримання й обробки маркетингової інформаціїРозділ 3. Сутність ринку інформаційно
520 3# - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) ї продукції та послуг3.1. Основні показники інформаційного ринку3.2. Дослідження конкурентного середовища на ринку3.3. Побудова стратегії боротьби за споживачівРозділ 4. Системи маркетингових досліджень і маркетингової інформації4.1.
520 3# - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) Побудова маркетингової інформаційної системи4.2. Принципи розробки та впровадження інформаційних систем4.3. Моделі й методи ухвалення маркетингових рішеньРозділ 5. Рекламна діяльність для стимулювання збуту інформаційних продуктів та послуг
520 3# - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) 5.1. Теоретичні засади управління рекламною діяльністю5.2. Організація проведення рекламної кампанії5.3. Особливості проведення рекламної політики інформаційним підприємством5.4. Контроль ефективності рекламної політики та її результат
520 3# - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) івРозділ 6. Бенчмаркінг, як ефективна технологія у сфері інформаційних продуктів та послуг6.1. Теоретичні аспекти бенчмаркінгу в управлінні бізнес-процесами6.2. Застосування бенчмаркінгу на підприємствах України6.3. Практична реалізація б
520 3# - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) енчмаркінгу в документно-інформаційній сферіРозділ 7. Інформаційно-консультативна діяльність як напрямок підприємницької діяльності7.1. Поняття, мета і методи консультативної діяльності7.2. Класифікація інформаційно-консультаційних служб7
520 3# - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) .3. Організація консалтингової діяльності7.4. Інформаційний консалтинг як вид консультаційної діяльності7.5. Побудова ІТ-консалтингуРозділ 8. Електронна комерція8.1. Теоретична основа електронної комерції8.2. Інтернет –маркетинг як о
520 3# - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) снова успіху Е-комерції8.3. Міжнародна електронна комерція на сучасному етапі8.4. Особливості розвитку електронної комерції в УкраїніЛітература
650 #7 - Додаткове предметне введення – тематичний термін
Тематичний термін чи географічна назва, як елемент введення (НП) 658 Управління торговельно-промисловою діяльністю. Бізнес-менеджмент. Економіка підприємств. Організація та
Джерело заголовка чи терміна UDC
700 ## - Додаткове введення – ім'я особи
Ім’я особи (НП) Палеха О. Ю.
942 ## - Додаткові елементи входу (Коха)
Тип елемента Koha Книги
955 ## - Код типу видання за змістом
Код типу видання за змістом (НП) Навчальні видання
Фонди
Стан вилучень Стан втрат Джерело класифікації або схеми стелажів Стан уражень Не для кредиту Постійне місце розташування Поточне розміщення Дата придбання Джерело придбання Вартість, звичайна ціна покупки Інвентарний номер Усього замовленно Повний номер виклику Штрих-код Дата останнього перегляду Дата останньої перевірки Ціна ефективна від Тип елемента Koha
    Universal Decimal Classification     ЧЗ - Читальна зала ЧЗ - Читальна зала 23/04/2014 18/2014 115.00 145458 1 658.8(075.8) П14 145458 21/02/2025 21/02/2025 23/04/2014 Книги
    Universal Decimal Classification     ЧЗ - Читальна зала ЧЗ - Читальна зала 16/12/2015 53/2015 50.00 150085   658.8(075.8) П14 150085 07/02/2022   23/04/2014 Книги