Рецепція християнського персоналізму Августина в сучасній православній теології (Запис № 459377)
[ простий вигляд ]
| 000 -Лідер | |
|---|---|
| fixed length control field | 05116nam a22002657a 4500 |
| 001 - Контрольний номер | |
| control field | 216218508 |
| 003 - Ідентифікатор контрольного номера | |
| control field | UA-OsUOA |
| 005 - Дата та час останнього входження (трансакції) | |
| control field | 20201121220213.0 |
| 008 - Елементи даних фіксованої довжини – загальна інформація | |
| fixed length control field | 200531b un ||||| m||| 00| 0 ukr d |
| 040 ## - Джерело каталогізації | |
| Агенція оригінальної каталогізації | UA-OsUOA |
| Мова каталогізації | ukr |
| Агенція, яка здійснювала перезапис | UA-OsUOA |
| Агенція, яка здійснювала модифікацію | UA-OsUOA |
| 041 ## - Код мови | |
| Код мови тексту/ звукової доріжки чи окремого заголовка (П) | ukr |
| 080 ## - Індекс Універсальної десяткової класифікації | |
| Індекс Універсальної десяткової класифікації (УДК) (НП) | 227.1 |
| 090 ## - Локальний шифр розміщення | |
| Класифікаційний індекс УДК | 227.1 |
| 095 ## - Код спеціальності для авторефератів | |
| Код спеціальності | 09.00.14 |
| Назва спеціальності | богослов’я |
| 100 ## - Основне введення – ім’я особи | |
| Ім’я особи (НП) | Готич М. І. |
| 245 ## - Відомості про назву | |
| Назва (НП) | Рецепція християнського персоналізму Августина в сучасній православній теології |
| Дані про відповідальність (НП) | Готич Михайло Іванович ; наук. керівник Чорноморець Юрій Павлович |
| 260 ## - Публікація, розповсюдження і т.п. (Вихідні дані) | |
| Місце публікації, розповсюдження і т.п. (П) | Київ |
| Дата публікації, розповсюдження і т.п. (П) | 2019 |
| 300 ## - Фізичний опис | |
| Обсяг | 19 с. |
| 502 ## - Примітка про дисертацію | |
| Зв'язок | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук<br/> |
| Наймення інституції, що представляється | Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова |
| Рік отримання вченого ступеня | 2019 |
| 520 ## - Резюме і т.п. | |
| Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) | Дисертаційна робота присвячена систематичному критичному аналізу рецепції християнсько-персоналістичної теології Августина у православній думці кінця XX – початку XXI століть. Доведено, що сучасна історико-філософська та історико-богословська думка переживає зсув парадигми у розумінні теології Августина від есенціальної до персоналістичної. Православні теологи початку XXI століття у творчості Августина знаходять джерело для спекуляцій про Бога не просто як про спілкування Трьох, а як про спільноту любові. Виявлено, що православні фундаменталісти критикують Августина за есенціалізм, фаталізм, представлення Бога як джерело покарань. Доведено, що виправдання августинізму від усіх звинувачень православних фундаменталістів стало можливим через відкриття радикальності персоналізму Августина та через критичне переосмислення історії православної рецепції августинізму. Встановлено, що для тріадології Августина принциповою є відмова застосовувати щодо Бога категорії запільного та індивідуального. Відповідно, Божа сутність не може розумітися як щось “загальне”, а іпостасі як “індивідуальне”. Для Августина характерна більша конкретність в уявленнях про Божу сутність та про спілкування Трьох як реальність, яка цій сутності тотожна. Бог і є спілкування Трьох. Це спілкування є єдністю, і Троє різняться своїми відносинами у цьому спілкуванні. Сучасні православні богослови наголошують, що існує певна свобода у висловлюваннях при інтерпретації віросповідної' ортодоксії, якою скористався Августин у своїй тріадології. Однак Августин завжди строго відрізняв у єдиному Богові Отця, Сина і Святого Духа, виступав проти субординаційному, модалізму та інших викривлених уявлень про Трійцю. Тому тріадології Августина і каппадокійців — це варіації у вираженні єдиного християнського віросповідання. Так само Августинове і каппадокійські вчення про співвідношення свободи людини і напередвизначення є цілком прийнятними для сучасної теології, вказуючи на таємницю відносин, яка осягається скоріше не у раціоналізованих системах, а через особистий досвід. |
| 650 ## - Додаткове предметне введення – тематичний термін | |
| Джерело заголовка чи терміна | UDC |
| Тематичний термін чи географічна назва, як елемент введення (НП) | 2 Релігія. Теологія (Богослов'я) |
| 942 ## - Додаткові елементи входу (Коха) | |
| Source of classification or shelving scheme | Universal Decimal Classification |
| Тип елемента Koha | Автореферат |
| 955 ## - Код типу видання за змістом | |
| Код типу видання за змістом (НП) | Наукові видання |
Немає доступних примірників.