Мас-медіа як чинник формування суспільної свідомості: соціально-філософський аналіз (Запис № 459538)

МАРК-запис
000 -Лідер
fixed length control field 04353nam a22002657a 4500
001 - Контрольний номер
control field 216218602
003 - Ідентифікатор контрольного номера
control field UA-OsUOA
005 - Дата та час останнього входження (трансакції)
control field 20201121222741.0
008 - Елементи даних фіксованої довжини – загальна інформація
fixed length control field 200611b un ||||| m||| 00| 0 ukr d
040 ## - Джерело каталогізації
Агенція оригінальної каталогізації UA-OsUOA
Мова каталогізації ukr
Агенція, яка здійснювала перезапис UA-OsUOA
Агенція, яка здійснювала модифікацію UA-OsUOA
041 ## - Код мови
Код мови тексту/ звукової доріжки чи окремого заголовка (П) ukr
080 ## - Індекс Універсальної десяткової класифікації
Індекс Універсальної десяткової класифікації (УДК) (НП) 1:316.4:070(043.3)
090 ## - Локальний шифр розміщення
Класифікаційний індекс УДК 1:316.4:070(043.3)
095 ## - Код спеціальності для авторефератів
Код спеціальності 09.00.03
Назва спеціальності соціальна філософія та філософія історії
100 ## - Основне введення – ім’я особи
Ім’я особи (НП) Зайко Л. Я.
245 ## - Відомості про назву
Назва (НП) Мас-медіа як чинник формування суспільної свідомості: соціально-філософський аналіз
Дані про відповідальність (НП) Зайко Леся Яківна ; наук. керівник Герасимчук Андрій Андрійович
260 ## - Публікація, розповсюдження і т.п. (Вихідні дані)
Місце публікації, розповсюдження і т.п. (П) Житомир
Дата публікації, розповсюдження і т.п. (П) 2019
300 ## - Фізичний опис
Обсяг 16 с.
502 ## - Примітка про дисертацію
Зв'язок Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук<br/>
Наймення інституції, що представляється Житомирський державний університет імені Івана Франка
Рік отримання вченого ступеня 2019
520 ## - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) Дисертацію присвячено соціально-філософському аналізу мас-медіа як чинника формування суспільної свідомості. На основі вивчення системності та поліструктурності суспільної свідомості обгрунтовано необхідність використання міждисциплінарного підходу у процесі дослідження впливу мас-медіа на формування суспільної свідомості та визначено наслідки їх впливу на свідомість в інформаційному суспільстві. <br/>Розкрито роль мас-медіа у процесі формування суспільної свідомості в історичному поступі суспільства та їх діалектику взаємозв’язків. З’ясовано якісні та кількісні характеристики контенту ЗМІ в контексті їх впливу на формування ідеалів, переконань, цінностей, світоглядних орієнтацій, практичних установок індивідів, соціальних груп та суспільства. Виявлено зростання кількісних характеристик охоплення аудиторії Інтернет-мас-медіа, та посилення їх впливу на суспільну свідомість.<br/>Залежно від типу мас-медіа виокремлено конструктивну та деструктивну форми впливу мас-медіа на суспільну свідомість та обгрунтовано розвиток різних форм медіаграмотності. Особливу увагу приділено новітнім мас-медіа як глобальній мережі, яка впливає на суспільну свідомість, проникає у систему цінностей, змінює їхню філософію, нав’язує індивіду новий стиль поведінки у суспільстві, внаслідок чого формується покоління людей з особливим світоглядом та життєвими навичками. <br/>Аргументовано актуальність дисертаційного дослідження для сучасної України та необхідність захисту суспільної свідомості від деструктивних впливів мас-медіа в умовах консцієнтальних війн, особливо маніпулятивних впливів на суспільну свідомість.
650 ## - Додаткове предметне введення – тематичний термін
Джерело заголовка чи терміна UDC
Тематичний термін чи географічна назва, як елемент введення (НП) 1 Філософія. Психологія
942 ## - Додаткові елементи входу (Коха)
Source of classification or shelving scheme Universal Decimal Classification
Тип елемента Koha Автореферат
955 ## - Код типу видання за змістом
Код типу видання за змістом (НП) Наукові видання

Немає доступних примірників.