Методична система навчання української мови як іноземної студентів медичних закладів вищої освіти (Запис № 463689)

МАРК-запис
000 -Лідер
fixed length control field 06311nam a22002657a 4500
001 - Контрольний номер
control field 216219547
003 - Ідентифікатор контрольного номера
control field UA-OsUOA
005 - Дата та час останнього входження (трансакції)
control field 20210101185446.0
008 - Елементи даних фіксованої довжини – загальна інформація
fixed length control field 201029b un ||||| m||| 00| 0 ukr d
040 ## - Джерело каталогізації
Агенція оригінальної каталогізації UA-OsUOA
Мова каталогізації ukr
Агенція, яка здійснювала перезапис UA-OsUOA
Агенція, яка здійснювала модифікацію UA-OsUOA
041 ## - Код мови
Код мови тексту/ звукової доріжки чи окремого заголовка (П) ukr
080 ## - Індекс Універсальної десяткової класифікації
Індекс Універсальної десяткової класифікації (УДК) (НП) 378.147.016:811.161.2-054.6
090 ## - Локальний шифр розміщення
Класифікаційний індекс УДК 378.147.016:811.161.2-054.6
095 ## - Код спеціальності для авторефератів
Код спеціальності 13.00.02
Назва спеціальності теорія та методика навчання (українська мова)
100 ## - Основне введення – ім’я особи
Ім’я особи (НП) Цуркан М. В.
245 ## - Відомості про назву
Назва (НП) Методична система навчання української мови як іноземної студентів медичних закладів вищої освіти
Дані про відповідальність (НП) Цуркан Марія Валентинівна ; наук. керівник Караман Станіслав Олександрович
260 ## - Публікація, розповсюдження і т.п. (Вихідні дані)
Місце публікації, розповсюдження і т.п. (П) Київ
Дата публікації, розповсюдження і т.п. (П) 2020
300 ## - Фізичний опис
Обсяг 42 с.
502 ## - Примітка про дисертацію
Зв'язок Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук<br/>
Наймення інституції, що представляється Київський університет імені Бориса Грінченка
Рік отримання вченого ступеня 2020
520 ## - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) У процесі студіювання, аналізу й синтезу спеціальних наукових праць з обраної проблеми обґрунтовано теоретико-методологічні засади методичної системи навчання української мови як іноземної студентів медичних закладів вищої освіти, складниками якої визначено: сучасні підходи (особистісно орієнтований, професійно орієнтований, системний, комунікативно-діяльнісний, компетентнісний, соціокультурний, словоцентричний, контекстний, жанровий); принципи (свідомості, візуалізації, міжкультурної взаємодії, індивідуалізації та диференціації, інтенсифікації, концентризму, апроксимації, урахування рідної мови (мови-посередника), міждисциплінарних зв’язків, комунікативної спрямованості, домінувальної ролі навчальних вправ, текстоцентризму, діалогізації, деонтологізацїї); методи (прямий метод, свідомо-зіставний, тезаурусний, змішаного навчання, тренінгових вправ, навчальної дискусії, метод "розумовий штурм", кейс-метод, метод ділової гри, інтерактивні методи навчання, комунікативний, граматико-перекладний метод, сугестивний, аудіолінгвальний); технології (структурно-логічні, інтеграційні, ігрові, тренінгові, діалогові, інформаційно-комунікаційні), використовувані на заняттях в оптимальних комбінаціях з урахуванням мети, завдань, особливостей мовного матеріалу задля формування у студентів-іноземців практичних умінь і навичок як невід’ємних складників українськомовної професійно-комунікативної компетентності. <br/>У роботі досліджено ґенезу становлення методики навчання української мови як іноземної в лінгводидактичному дискурсі. З’ясовано змістові характеристики базових понять дослідження: "комунікативна компетентність", "комунікативна компетентність студента-іноземця медичного закладу вищої освіти", "професійна компетентність","професійно-комунікативна компетентність майбутнього фахівця медичної галузі", "професійна мовленнєва компетентність майбутнього лікаря", "система", "методична система навчання", "українська мова як іноземна". Уточнено змістове наповнення понять: "українськомовна професійно-комунікативна компетентність студентів-іноземців медичного закладу вищої освіти", "методична системи навчання української мови як іноземної в медичних закладах вищої освіти". Схарактеризовано дидактичний потенціал пропонованих вправ і завдань у методичній системі навчання української мови як іноземної. Визначено критерії, показники та рівні сформованості українськомовної професійно комунікативної компетентності студентів-іноземців медичних закладів вищої освіти. Доведено ефективність методичної системи навчання української мови як іноземної студентів медичних закладів вищої освіти.
650 ## - Додаткове предметне введення – тематичний термін
Джерело заголовка чи терміна UDC
Тематичний термін чи географічна назва, як елемент введення (НП) 378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрів
942 ## - Додаткові елементи входу (Коха)
Source of classification or shelving scheme Universal Decimal Classification
Тип елемента Koha Автореферат
955 ## - Код типу видання за змістом
Код типу видання за змістом (НП) Наукові видання

Немає доступних примірників.