Методична система навчання української мови як іноземної студентів медичних закладів вищої освіти (Запис № 463689)
[ простий вигляд ]
| 000 -Лідер | |
|---|---|
| fixed length control field | 06311nam a22002657a 4500 |
| 001 - Контрольний номер | |
| control field | 216219547 |
| 003 - Ідентифікатор контрольного номера | |
| control field | UA-OsUOA |
| 005 - Дата та час останнього входження (трансакції) | |
| control field | 20210101185446.0 |
| 008 - Елементи даних фіксованої довжини – загальна інформація | |
| fixed length control field | 201029b un ||||| m||| 00| 0 ukr d |
| 040 ## - Джерело каталогізації | |
| Агенція оригінальної каталогізації | UA-OsUOA |
| Мова каталогізації | ukr |
| Агенція, яка здійснювала перезапис | UA-OsUOA |
| Агенція, яка здійснювала модифікацію | UA-OsUOA |
| 041 ## - Код мови | |
| Код мови тексту/ звукової доріжки чи окремого заголовка (П) | ukr |
| 080 ## - Індекс Універсальної десяткової класифікації | |
| Індекс Універсальної десяткової класифікації (УДК) (НП) | 378.147.016:811.161.2-054.6 |
| 090 ## - Локальний шифр розміщення | |
| Класифікаційний індекс УДК | 378.147.016:811.161.2-054.6 |
| 095 ## - Код спеціальності для авторефератів | |
| Код спеціальності | 13.00.02 |
| Назва спеціальності | теорія та методика навчання (українська мова) |
| 100 ## - Основне введення – ім’я особи | |
| Ім’я особи (НП) | Цуркан М. В. |
| 245 ## - Відомості про назву | |
| Назва (НП) | Методична система навчання української мови як іноземної студентів медичних закладів вищої освіти |
| Дані про відповідальність (НП) | Цуркан Марія Валентинівна ; наук. керівник Караман Станіслав Олександрович |
| 260 ## - Публікація, розповсюдження і т.п. (Вихідні дані) | |
| Місце публікації, розповсюдження і т.п. (П) | Київ |
| Дата публікації, розповсюдження і т.п. (П) | 2020 |
| 300 ## - Фізичний опис | |
| Обсяг | 42 с. |
| 502 ## - Примітка про дисертацію | |
| Зв'язок | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук<br/> |
| Наймення інституції, що представляється | Київський університет імені Бориса Грінченка |
| Рік отримання вченого ступеня | 2020 |
| 520 ## - Резюме і т.п. | |
| Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) | У процесі студіювання, аналізу й синтезу спеціальних наукових праць з обраної проблеми обґрунтовано теоретико-методологічні засади методичної системи навчання української мови як іноземної студентів медичних закладів вищої освіти, складниками якої визначено: сучасні підходи (особистісно орієнтований, професійно орієнтований, системний, комунікативно-діяльнісний, компетентнісний, соціокультурний, словоцентричний, контекстний, жанровий); принципи (свідомості, візуалізації, міжкультурної взаємодії, індивідуалізації та диференціації, інтенсифікації, концентризму, апроксимації, урахування рідної мови (мови-посередника), міждисциплінарних зв’язків, комунікативної спрямованості, домінувальної ролі навчальних вправ, текстоцентризму, діалогізації, деонтологізацїї); методи (прямий метод, свідомо-зіставний, тезаурусний, змішаного навчання, тренінгових вправ, навчальної дискусії, метод "розумовий штурм", кейс-метод, метод ділової гри, інтерактивні методи навчання, комунікативний, граматико-перекладний метод, сугестивний, аудіолінгвальний); технології (структурно-логічні, інтеграційні, ігрові, тренінгові, діалогові, інформаційно-комунікаційні), використовувані на заняттях в оптимальних комбінаціях з урахуванням мети, завдань, особливостей мовного матеріалу задля формування у студентів-іноземців практичних умінь і навичок як невід’ємних складників українськомовної професійно-комунікативної компетентності. <br/>У роботі досліджено ґенезу становлення методики навчання української мови як іноземної в лінгводидактичному дискурсі. З’ясовано змістові характеристики базових понять дослідження: "комунікативна компетентність", "комунікативна компетентність студента-іноземця медичного закладу вищої освіти", "професійна компетентність","професійно-комунікативна компетентність майбутнього фахівця медичної галузі", "професійна мовленнєва компетентність майбутнього лікаря", "система", "методична система навчання", "українська мова як іноземна". Уточнено змістове наповнення понять: "українськомовна професійно-комунікативна компетентність студентів-іноземців медичного закладу вищої освіти", "методична системи навчання української мови як іноземної в медичних закладах вищої освіти". Схарактеризовано дидактичний потенціал пропонованих вправ і завдань у методичній системі навчання української мови як іноземної. Визначено критерії, показники та рівні сформованості українськомовної професійно комунікативної компетентності студентів-іноземців медичних закладів вищої освіти. Доведено ефективність методичної системи навчання української мови як іноземної студентів медичних закладів вищої освіти. |
| 650 ## - Додаткове предметне введення – тематичний термін | |
| Джерело заголовка чи терміна | UDC |
| Тематичний термін чи географічна назва, як елемент введення (НП) | 378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрів |
| 942 ## - Додаткові елементи входу (Коха) | |
| Source of classification or shelving scheme | Universal Decimal Classification |
| Тип елемента Koha | Автореферат |
| 955 ## - Код типу видання за змістом | |
| Код типу видання за змістом (НП) | Наукові видання |
Немає доступних примірників.