Теоретичні і методичні засади формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки (Запис № 570856)

МАРК-запис
000 -Лідер
fixed length control field 03891nam a22002537a 4500
003 - Ідентифікатор контрольного номера
control field UA-OsUOA
005 - Дата та час останнього входження (трансакції)
control field 20210623104002.0
008 - Елементи даних фіксованої довжини – загальна інформація
fixed length control field 210623b un ||||| m||| 00| 0 ukr d
040 ## - Джерело каталогізації
Агенція оригінальної каталогізації UA-OsUOA
Мова каталогізації ukr
Агенція, яка здійснювала перезапис UA-OsUOA
Агенція, яка здійснювала модифікацію UA-OsUOA
041 ## - Код мови
Код мови тексту/ звукової доріжки чи окремого заголовка (П) ukr
080 ## - Індекс Універсальної десяткової класифікації
Індекс Універсальної десяткової класифікації (УДК) (НП) 378.147.1:001.895
090 ## - Локальний шифр розміщення
Класифікаційний індекс УДК 378.147.1:001.895
095 ## - Код спеціальності для авторефератів
Код спеціальності 13.00.04
Назва спеціальності теорія і методика професійної освіти
100 ## - Основне введення – ім’я особи
Ім’я особи (НП) Штефан Л. В.
245 ## - Відомості про назву
Назва (НП) Теоретичні і методичні засади формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки
Дані про відповідальність (НП) Штефан Людмила Володимирівна ; наук. керівник Коваленко Олена Едуардівна
260 ## - Публікація, розповсюдження і т.п. (Вихідні дані)
Місце публікації, розповсюдження і т.п. (П) Харків
Дата публікації, розповсюдження і т.п. (П) 2013
300 ## - Фізичний опис
Обсяг 40 с.
502 ## - Примітка про дисертацію
Зв'язок Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук<br/>
Наймення інституції, що представляється Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Рік отримання вченого ступеня 2013
520 ## - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) У дисертації запропоновано новий підхід до розв’язання проблеми формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки. Здійснено аналіз теоретичних засад формування інноваційної культури як феномена сучасності. Обґрунтовано концепцію формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів, яка ґрунтується на положенні, згідно з яким результатом професійної підготовки виступає професіоналізм фахівця, який за сучасних умов значною мірою визначається рівнем сформованості в нього інноваційної культури. Виходячи з дуалістичної природи професійної діяльності фахівців інженерно-педагогічної галузі, підходи щодо її формування визначались через гармонійне поєднання інноваційної фахової та педагогічної складових їх підготовки. Спираючись на культурологічний «блоковий метод», сутність інноваційної культури цих фахівців визначено як інтегральне особистісне новоутворення, яке, виступаючи складовою інноваційного потенціалу, проявляється через спрямованість на інноваційну діяльність, інноваційну компетентність та інноваційну активність, що формуються через гармонійне поєднання педагогічної та фахової спеціалізацій. Розроблено науково-методичну систему формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів. Експериментально доведено її ефективність.
650 ## - Додаткове предметне введення – тематичний термін
Джерело заголовка чи терміна UDC
Тематичний термін чи географічна назва, як елемент введення (НП) 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
942 ## - Додаткові елементи входу (Коха)
Source of classification or shelving scheme Universal Decimal Classification
Тип елемента Koha Автореферат
955 ## - Код типу видання за змістом
Код типу видання за змістом (НП) Наукові видання

Немає доступних примірників.