Вхідний маркетинг. Приваблюйте, залучайте і радуйте клієнтів онлайн (Запис № 575611)

МАРК-запис
000 -Лідер
fixed length control field 02377 a2200253 4500
003 - Ідентифікатор контрольного номера
control field UA-OsUOA
005 - Дата та час останнього входження (трансакції)
control field 20240103142131.0
008 - Елементи даних фіксованої довжини – загальна інформація
fixed length control field 240103b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
020 ## - Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN)
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) (НП) 9786170964335
040 ## - Джерело каталогізації
Агенція оригінальної каталогізації UA-OsUOA
Мова каталогізації ukr
Агенція, яка здійснювала перезапис UA-OsUOA
Агенція, яка здійснювала модифікацію UA-OsUOA
041 ## - Код мови
Код мови тексту/ звукової доріжки чи окремого заголовка (П) ukr
080 ## - Індекс Універсальної десяткової класифікації
Індекс Універсальної десяткової класифікації (УДК) (НП) 658.8:339.1
090 ## - Локальний шифр розміщення
Класифікаційний індекс УДК 658.8:339.1
Авторський знак (НП) Г31
100 ## - Основне введення – ім’я особи
Ім’я особи (НП) Гелліген Б.
245 ## - Відомості про назву
Назва (НП) Вхідний маркетинг. Приваблюйте, залучайте і радуйте клієнтів онлайн
Дані про відповідальність (НП) Браян Гелліген, Дхармеш Шах ; пер. з англ. В. Луненко
260 ## - Публікація, розповсюдження і т.п. (Вихідні дані)
Місце публікації, розповсюдження і т.п. (П) Харків
Ім’я/ наймення видавництва, розповсюджувача і т.п. (П) Ранок
-- Фабула
Дата публікації, розповсюдження і т.п. (П) 2020
300 ## - Фізичний опис
Обсяг 240 с.
520 ## - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) Ви тримаєте в руках книжку, яка допоможе зробити так, щоб потенційні клієнти знайшли вашу компанію в Інтернеті, тож у вас немає причин відтягувати з початком роботи. Розпочніть зараз, сьогодні, цієї хвилини. Перевага вхідного маркетингу в тому, що кожен може це зробити. Для цього не потрібно багато грошей, але це вимагає вкладання ваших часу і творчого потенціалу. На цих сторінках ви знайдете маркетингову стратегію та мудрість. Але важливіше те, що тут ви отримаєте сотні практичних та доступних ідей, інструментів та методик, які одразу можна застосувати у своїй роботі. «Вхідний маркетинг» створено експертами, які розуміються на реаліях успішного маркетингу, а не теоретиками, які обговорюють найновішу гіпотезу.
650 ## - Додаткове предметне введення – тематичний термін
Джерело заголовка чи терміна UDC
Тематичний термін чи географічна назва, як елемент введення (НП) 658 Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
700 1# - Додаткове введення – ім'я особи
Ім’я особи (НП) Шах Д.
942 ## - Додаткові елементи входу (Коха)
Тип елемента Koha Книги
Source of classification or shelving scheme Universal Decimal Classification
955 ## - Код типу видання за змістом
Код типу видання за змістом (НП) Навчальні видання
Фонди
Стан вилучень Стан втрат Джерело класифікації або схеми стелажів Стан уражень Не для кредиту Постійне місце розташування Поточне розміщення Дата придбання Джерело придбання Вартість, звичайна ціна покупки Усього замовленно Повний номер виклику Штрих-код Дата останнього перегляду Дата останньої перевірки Вартість, ціна заміни Ціна ефективна від Тип елемента Koha
    Universal Decimal Classification     ЧЗ - Читальна зала ЧЗ - Читальна зала 03/01/2024 №01/03.01.2024 95.00 1 658.8:339.1 Г31 166972 21/02/2025 21/02/2025 95.00 03/01/2024 Книги