Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови на засадах мультикультурного підходу (Запис № 576054)

МАРК-запис
000 -Лідер
fixed length control field 03403nam a22002417a 4500
001 - Контрольний номер
control field 2162214035924818
003 - Ідентифікатор контрольного номера
control field UA-OsUOA
005 - Дата та час останнього входження (трансакції)
control field 20240326161554.0
008 - Елементи даних фіксованої довжини – загальна інформація
fixed length control field 240326b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 ## - Джерело каталогізації
Агенція оригінальної каталогізації UA-OsUOA
Мова каталогізації ukr
Агенція, яка здійснювала перезапис UA-OsUOA
Агенція, яка здійснювала модифікацію UA-OsUOA
041 ## - Код мови
Код мови тексту/ звукової доріжки чи окремого заголовка (П) ukr
080 ## - Індекс Універсальної десяткової класифікації
Індекс Універсальної десяткової класифікації (УДК) (НП) 378.937+378.126+152.21
090 ## - Локальний шифр розміщення
Класифікаційний індекс УДК 378.937+378.126+152.21
095 ## - Код спеціальності для авторефератів
Код спеціальності 13.00.04
Назва спеціальності теорія та методика професійної освіти
100 ## - Основне введення – ім’я особи
Ім’я особи (НП) Булгаков Р. Ю.
9 (RLIN) 2228
245 ## - Відомості про назву
Назва (НП) Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови на засадах мультикультурного підходу
Дані про відповідальність (НП) Булгаков Роман Юрійович; наук. керівник Цокур Ольга Степанівна
260 ## - Публікація, розповсюдження і т.п. (Вихідні дані)
Місце публікації, розповсюдження і т.п. (П) Кіровоград
Дата публікації, розповсюдження і т.п. (П) 2015
300 ## - Фізичний опис
Обсяг 20 с.
502 ## - Примітка про дисертацію
Зв'язок Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук<br/>
Наймення інституції, що представляється Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Рік отримання вченого ступеня 2015
520 ## - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) У дисертації досліджено проблему професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови на засадах мультикультурного підходу, виокремлено його провідні функції та стратегії інтеграції. Розкрито сутність і специфіку мультикультурного підходу як нової парадигми організації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови, заснованої на ідеях культурного плюралізму, що сприяє його професійному становленню як мультикультурної мовної особистості, здатної до створення мультикультурного середовища шкільної іншомовної освіти. Обгрунтовано педагогічні умови професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови на засадах мультикультурного підходу, спроектовано модель організації означеного процесу. Уточнено критерії, показники та схарактеризовано рівні професійного становлення майбутнього вчителя іноземної мови як мультикультурної мовної особистості. Вдосконалено визначення понять «мультикультурний підхід в освіті», «мультикультурний підхід в професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови», «мультикультурний учитель», «мультикультурна мовна особистість».
650 ## - Додаткове предметне введення – тематичний термін
Джерело заголовка чи терміна UDC
Тематичний термін чи географічна назва, як елемент введення (НП) 378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрів
9 (RLIN) 2155
942 ## - Додаткові елементи входу (Коха)
Source of classification or shelving scheme Universal Decimal Classification
Тип елемента Koha Автореферат

Немає доступних примірників.