Пауло Фрейре: педагогічна концепція (Запис № 577459)

МАРК-запис
000 -Лідер
fixed length control field 02778 a2200265 4500
001 - Контрольний номер
control field 2162214035925432
003 - Ідентифікатор контрольного номера
control field UA-OsUOA
005 - Дата та час останнього входження (трансакції)
control field 20241023112420.0
008 - Елементи даних фіксованої довжини – загальна інформація
fixed length control field 241023b un a|||| |||| 00| 0dukr d
020 ## - Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN)
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) (НП) 9786178262617
040 ## - Джерело каталогізації
Агенція оригінальної каталогізації UA-OsUOA
Мова каталогізації ukr
Агенція, яка здійснювала перезапис UA-OsUOA
Агенція, яка здійснювала модифікацію UA-OsUOA
041 ## - Код мови
Код мови тексту/ звукової доріжки чи окремого заголовка (П) ukr
080 ## - Індекс Універсальної десяткової класифікації
Індекс Універсальної десяткової класифікації (УДК) (НП) 37.01
090 ## - Локальний шифр розміщення
Класифікаційний індекс УДК 37.01
Авторський знак (НП) Х94
100 ## - Основне введення – ім’я особи
Ім’я особи (НП) Хромець В.
9 (RLIN) 16504
245 ## - Відомості про назву
Назва (НП) Пауло Фрейре: педагогічна концепція
Дані про відповідальність (НП) Віталій Хромець
260 ## - Публікація, розповсюдження і т.п. (Вихідні дані)
Місце публікації, розповсюдження і т.п. (П) Київ
Ім’я/ наймення видавництва, розповсюджувача і т.п. (П) Дух і Літера
Дата публікації, розповсюдження і т.п. (П) 2024
300 ## - Фізичний опис
Обсяг 36 с.
490 ## - Область серії
Назва серії "BIBLIOTHECA PAEDAGOGICA", серія "Педагогічні концепції"
520 ## - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) Науково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного бразильського педагога Пауло Фрейре. Автор розглядає засади, на яких ґрунтується його педагогічна пропозиція, а також коротко висвітлює його життєвий та професійний шлях, розкриває мету та основні принципи, зміст та освітню методику педагогіки П. Фрейре. В. Хромець аналізує ключові аспекти педагогічного підходу П. Фрейре, що були покладені в основу формування так званої педагогіки звільнення. А також детально зупиняється на важливих аспектах, які творять унікальність педагогічної пропозиції П. Фрейре, визначає її актуальність для сучасних українських педагогів.<br/>Нарис може зацікавити як практикуючих педагогів, які прагнуть поглибити свої знання та впровадити ідеї Пауло Фрейре в роботі, так і студентів педагогічних закладів вищої освіти, які б хотіли розширити свої знання та дослідити педагогічні концепції нового контексту.<br/>
650 ## - Додаткове предметне введення – тематичний термін
Тематичний термін чи географічна назва, як елемент введення (НП) 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
9 (RLIN) 1936
942 ## - Додаткові елементи входу (Коха)
Тип елемента Koha Книги
Source of classification or shelving scheme Universal Decimal Classification
955 ## - Код типу видання за змістом
Код типу видання за змістом (НП) Навчальні видання
Фонди
Стан вилучень Стан втрат Джерело класифікації або схеми стелажів Стан уражень Не для кредиту Постійне місце розташування Поточне розміщення Дата придбання Джерело придбання Вартість, звичайна ціна покупки Усього замовленно Повний номер виклику Штрих-код Дата останнього перегляду Дата останньої перевірки Вартість, ціна заміни Ціна ефективна від Тип елемента Koha
    Universal Decimal Classification     ЧЗ - Читальна зала ЧЗ - Читальна зала 23/10/2024 №59/23.10.2024 160.00 5 37.01 Х94 167771 30/06/2025 30/06/2025 160.00 23/10/2024 Книги