Дистанційне навчання у професійному розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти (Запис № 577487)

МАРК-запис
000 -Лідер
fixed length control field 03456 a2200253 4500
001 - Контрольний номер
control field 2162214035925432
003 - Ідентифікатор контрольного номера
control field UA-OsUOA
005 - Дата та час останнього входження (трансакції)
control field 20241024162907.0
008 - Елементи даних фіксованої довжини – загальна інформація
fixed length control field 241024b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
020 ## - Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN)
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) (НП) 9789669418586
040 ## - Джерело каталогізації
Агенція оригінальної каталогізації UA-OsUOA
Мова каталогізації ukr
Агенція, яка здійснювала перезапис UA-OsUOA
Агенція, яка здійснювала модифікацію UA-OsUOA
041 ## - Код мови
Код мови тексту/ звукової доріжки чи окремого заголовка (П) ukr
080 ## - Індекс Універсальної десяткової класифікації
Індекс Універсальної десяткової класифікації (УДК) (НП) 371.134+378.147
090 ## - Локальний шифр розміщення
Класифікаційний індекс УДК 371.134+378.147
Авторський знак (НП) Н84
100 ## - Основне введення – ім’я особи
Ім’я особи (НП) Носкова М. В.
9 (RLIN) 16557
245 ## - Відомості про назву
Назва (НП) Дистанційне навчання у професійному розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти
Решта назви (НП) монографія
Дані про відповідальність (НП) М. В. Носкова
260 ## - Публікація, розповсюдження і т.п. (Вихідні дані)
Місце публікації, розповсюдження і т.п. (П) Львів
Ім’я/ наймення видавництва, розповсюджувача і т.п. (П) Вид-во Львівської політехніки
Дата публікації, розповсюдження і т.п. (П) 2023
300 ## - Фізичний опис
Обсяг 348 с.
520 ## - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) У монографії окреслено теоретико-методологічні засади дистанційного навчання у професійному розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти. Розкрито особливості організації дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти та професійному розвитку вчителів, проаналізовано досвід використання дистанційного навчання у професійному розвитку педагогів закладів освіти за кордоном та в Україні, зокрема під час пандемії COVID-19, висвітлено генезис нормативно-правової бази впровадження дистанційного навчання у системі освіти України, визначено зв’язок стану цифровізації закладу освіти та рівня готовності педагога до використання дистанційних технологій навчання. За результатами проведеного дослідження створено та обґрунтовано авторську систему визначення рівня готовності вчителя до використання дистанційного навчання у професійній діяльності та авторську модель розвитку готовності вчителя закладу загальної середньої освіти до використання дистанційного навчання у професійному розвитку та професійній діяльності.<br/>Для педагогічних та науково-педагогічних працівників, керівників закладів освіти, керівників та працівників органів управління освітою, магістрів, аспірантів та докторантів за галуззю знань 01 “Освіта” та всіх зацікавлених у розвитку системи освіти України.
650 ## - Додаткове предметне введення – тематичний термін
Тематичний термін чи географічна назва, як елемент введення (НП) 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
9 (RLIN) 1936
942 ## - Додаткові елементи входу (Коха)
Тип елемента Koha Книги
Source of classification or shelving scheme Universal Decimal Classification
955 ## - Код типу видання за змістом
Код типу видання за змістом (НП) Наукові видання
Фонди
Стан вилучень Стан втрат Джерело класифікації або схеми стелажів Стан уражень Не для кредиту Постійне місце розташування Поточне розміщення Дата придбання Джерело придбання Вартість, звичайна ціна покупки Усього замовленно Повний номер виклику Штрих-код Дата останнього перегляду Дата останньої перевірки Вартість, ціна заміни Ціна ефективна від Тип елемента Koha
    Universal Decimal Classification     ЧЗ - Читальна зала ЧЗ - Читальна зала 23/10/2024 №59/23.10.2024 480.00 1 371.134+378.147 Н84 167799 07/11/2024 06/11/2024 480.00 24/10/2024 Книги