Student Study Guide to Accompany Adolescent Development (Запис № 577901)

МАРК-запис
000 -Лідер
fixed length control field 01446nam a2200265 4500
001 - Контрольний номер
control field 2162214035925563
003 - Ідентифікатор контрольного номера
control field UA-OsUOA
005 - Дата та час останнього входження (трансакції)
control field 20241203102830.0
008 - Елементи даних фіксованої довжини – загальна інформація
fixed length control field 241203b -us||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN)
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) (НП) 9780697209979
040 ## - Джерело каталогізації
Агенція оригінальної каталогізації UA-OsUOA
Мова каталогізації ukr
Агенція, яка здійснювала перезапис UA-OsUOA
Агенція, яка здійснювала модифікацію UA-OsUOA
041 ## - Код мови
Код мови тексту/ звукової доріжки чи окремого заголовка (П) eng
080 ## - Індекс Універсальної десяткової класифікації
Індекс Універсальної десяткової класифікації (УДК) (НП) 159.922.7
090 ## - Локальний шифр розміщення
Класифікаційний індекс УДК 159.922.7
Авторський знак (НП) D11
100 ## - Основне введення – ім’я особи
Ім’я особи (НП) Dacey J.
9 (RLIN) 18068
245 ## - Відомості про назву
Назва (НП) Student Study Guide to Accompany Adolescent Development
Дані про відповідальність (НП) John Dacey, Maureen Kenny ; Prepared by Lynne Blesz Vestal
260 ## - Публікація, розповсюдження і т.п. (Вихідні дані)
Місце публікації, розповсюдження і т.п. (П) Madison
-- Dubuque
Ім’я/ наймення видавництва, розповсюджувача і т.п. (П) Brown & Benchmark Publishers
Дата публікації, розповсюдження і т.п. (П) 1994
300 ## - Фізичний опис
Обсяг 345 p.
520 ## - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) This book looks at both early and late adolescence, including current research emphasizing the distinctiveness of these two periods. "Applied view boxes" are found throughout the text, providing ideas for students who will be teaching, counselling or parenting adolescents. Chapters on stress, substance abuse, and delinquent behaviour provide comprehensive coverage of adolescent problems and disturbances. A comprehensive learning aid system includes: a built-in list of learning objectives, "What's Your View?" boxes, "What Do You Think?" questions in every chapter, as well as frequent direct address in the text to help students get involved in the subject matter.
650 ## - Додаткове предметне введення – тематичний термін
Джерело заголовка чи терміна UDC
Тематичний термін чи географічна назва, як елемент введення (НП) 159.9 Психологія
700 1# - Додаткове введення – ім'я особи
Ім’я особи (НП) Kenny M.
9 (RLIN) 18069
700 1# - Додаткове введення – ім'я особи
Ім’я особи (НП) Vestal L. B.
9 (RLIN) 18070
942 ## - Додаткові елементи входу (Коха)
Source of classification or shelving scheme Universal Decimal Classification
Тип елемента Koha Книги
955 ## - Код типу видання за змістом
Код типу видання за змістом (НП) Навчальні видання
Фонди
Стан вилучень Стан втрат Джерело класифікації або схеми стелажів Стан уражень Не для кредиту Постійне місце розташування Поточне розміщення Дата придбання Вартість, звичайна ціна покупки Усього замовленно Повний номер виклику Штрих-код Дата останнього перегляду Вартість, ціна заміни Ціна ефективна від Тип елемента Koha
    Universal Decimal Classification     ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ 03/12/2024 30.00   159.922.7 D11 93171 03/12/2024 30.00 03/12/2024 Книги