Політична лінгвістика та її варіативність
Вид матеріалу:
Текст Мова: українська Публікація: Острог КАФ 2005Опис: 59Тематика(и): Зведення: РОЗДІЛ 1. ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА ЯК САМОСТІЙНА ФОРМА ДИСКУРСУ.
1.1. Нейролінгвістичне програмування як засіб політичної реклами.
1.2. Політична реклама і маніпулювання людською свідомістю.
1.3. Особливості аудіторії політичної реклами. РОЗДІЛ 2. ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА ЯК ФЕНОМЕН КОМУНІКАТИВНИХ ПРОЦЕСІВ СУСПІЛЬСТВА.
2.1. Комунікативні функції політичної реклами.
2.2. Значення тексту і слів в політичній рекламі.
2.3. Композиція та стилістична організація тексту рекламного політитчного повідомлення.
РОДІЛ 3. ПОЛІТИЧНА ПРОМОВА ЯК ПРОЯВ ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ.
3.1. Дискурс та дискурсивний аналіз як інструмент пізнання реальності.
3.2. Використання метафори в політичному дискурсі.
3.3. Aналіз промови посла США в Україні Джона Хербста.
Книги
| Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
|---|---|---|---|---|
| ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ | 09 | Доступно | 211149 |
РОЗДІЛ 1. ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА ЯК САМОСТІЙНА ФОРМА ДИСКУРСУ.
1.1. Нейролінгвістичне програмування як засіб політичної реклами.
1.2. Політична реклама і маніпулювання людською свідомістю.
1.3. Особливості аудіторії політичної реклами. РОЗДІЛ 2. ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА ЯК ФЕНОМЕН КОМУНІКАТИВНИХ ПРОЦЕСІВ СУСПІЛЬСТВА.
2.1. Комунікативні функції політичної реклами.
2.2. Значення тексту і слів в політичній рекламі.
2.3. Композиція та стилістична організація тексту рекламного політитчного повідомлення.
РОДІЛ 3. ПОЛІТИЧНА ПРОМОВА ЯК ПРОЯВ ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ.
3.1. Дискурс та дискурсивний аналіз як інструмент пізнання реальності.
3.2. Використання метафори в політичному дискурсі.
3.3. Aналіз промови посла США в Україні Джона Хербста. лінгвістика, промова, реклама
Немає коментарів для цієї одиниці.