Психолінгвістичні особливості створення рекламного тексту (на матеріалі американського щотижневика Times та британського щотижневика The Economist)
Вид матеріалу:
Текст Мова: українська Публікація: Острог КАФ 2008Опис: 54Тематика(и): Зведення: Вступ
Розділ 1 Формальні аспекти оформлення рекламного оголошення
1.1 Рекламний текст і його структурні частини
1.2 Макети реклами
1.3 Вибір шрифту
1.4 Фикористання кольорів
Розділ 2 Лінгвістичні прийоми створення успішного рекламного тексту
2.1 Особливості впливу та сприйняття рекламного повідомлення
2.2 Лексичний мінімум та синтаксична структура тексту
2.3 Граматика, орфографія та пунктуація
2.4 Стилістичні особливості мови реклами
Розділ 3 Порівняльна характеристика реклами двох закладів післядипломної освіти у британському періодичному виданні The Economist
3.1 Порівняльна характеристика формальних аспектів оформлення рекламних оголошень закладів післядипломної освіти International School of Management i University Online Education Courses
3.2 Порівняльна характеристика психолінгвістичних особливостей текстів рекламних оголошень International School of Management i University Online Education Courses
Висновки
Книги
| Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
|---|---|---|---|---|
| ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ | 09 | Доступно | 213635 |
Вступ
Розділ 1 Формальні аспекти оформлення рекламного оголошення
1.1 Рекламний текст і його структурні частини
1.2 Макети реклами
1.3 Вибір шрифту
1.4 Фикористання кольорів
Розділ 2 Лінгвістичні прийоми створення успішного рекламного тексту
2.1 Особливості впливу та сприйняття рекламного повідомлення
2.2 Лексичний мінімум та синтаксична структура тексту
2.3 Граматика, орфографія та пунктуація
2.4 Стилістичні особливості мови реклами
Розділ 3 Порівняльна характеристика реклами двох закладів післядипломної освіти у британському періодичному виданні The Economist
3.1 Порівняльна характеристика формальних аспектів оформлення рекламних оголошень закладів післядипломної освіти International School of Management i University Online Education Courses
3.2 Порівняльна характеристика психолінгвістичних особливостей текстів рекламних оголошень International School of Management i University Online Education Courses
Висновки релама, рекламний текст, Times, The Economist
Немає коментарів для цієї одиниці.