Образ романтичного героя у творчості Дж.Г.Байрона й А.Міцкевича (на основі поеми-містерії "Каїн" та поліфонічної лірико-драматичної поеми "Дзяди")
Вид матеріалу:
Текст Мова: українська Публікація: Острог КАФ 2012Опис: 58Тематика(и): Зведення: Розділ 1. Своєрідність англійського та польського романтизму: порівняльно-типологічні ознаки.
1.1 Епоха романтизму в Англії поч. 19 ст.
1.2 Естетичні та історичні засади польського романтизму.
1.3 "Каїн"- авторське осмислення сакрального епосу.
1.4 "Дзяди". Жанрово-стильові особливості польської романтичної поеми.
1.5 Метод міфолографічної критики: нарис методології.
Розділ 2. Романтичні схеми "Каїна" Дж.Байрона і "Дзядів" А.Міцкевича.
1.1 Каїн- романтичний бунтар, герой мономіфу : шлях від краху до непізнаного ( за концепцією Дж. Кемпбелла).
1.2 Принцип мономіфу і герой як конструкт у поемі "Дзяди".
1.3 Профетизм і богоборство: про релігійний бунт втаємничених.
Книги
| Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
|---|---|---|---|---|
| ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ | 09 | Доступно | 215021 |
Розділ 1. Своєрідність англійського та польського романтизму: порівняльно-типологічні ознаки.
1.1 Епоха романтизму в Англії поч. 19 ст.
1.2 Естетичні та історичні засади польського романтизму.
1.3 "Каїн"- авторське осмислення сакрального епосу.
1.4 "Дзяди". Жанрово-стильові особливості польської романтичної поеми.
1.5 Метод міфолографічної критики: нарис методології.
Розділ 2. Романтичні схеми "Каїна" Дж.Байрона і "Дзядів" А.Міцкевича.
1.1 Каїн- романтичний бунтар, герой мономіфу : шлях від краху до непізнаного ( за концепцією Дж. Кемпбелла).
1.2 Принцип мономіфу і герой як конструкт у поемі "Дзяди".
1.3 Профетизм і богоборство: про релігійний бунт втаємничених. романтизм,епос,мономіф
Немає коментарів для цієї одиниці.