Психолінгвістичні особливості заголовків статей англомовних періодичних видань (The New York Times за 2011)
Вид матеріалу:
Текст Мова: українська Публікація: Острог КАФ 2012Опис: 57Тематика(и): Зведення: Розділ 1.Психолінгвістичний аспект дослідження впливу заголовків статей англомовних періодичних видань на читача.
1.1 Заголовок як структурний елемент статті періодичного видання.
1.2 Функціональні характеристики заголовків у перодичному виданні.
1.3 Психолінгвістика. Лінгвістичні засоби впливу заголовків періодичних видань на читача.
Розділ 2. Засоби впливу на свідомість читача у заголовках статей англомовних періодичних видань.
2.1 Лексико-граматичні особливості газетних заголовків.
2.2 Структурно- граматичні особливості назв статей у періодичних виданнях.
2.3 Стилістичні особливості заголовків англомовних періодичних видань.
Книги
| Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
|---|---|---|---|---|
| ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ | 09 | Доступно | 214989 |
Розділ 1.Психолінгвістичний аспект дослідження впливу заголовків статей англомовних періодичних видань на читача.
1.1 Заголовок як структурний елемент статті періодичного видання.
1.2 Функціональні характеристики заголовків у перодичному виданні.
1.3 Психолінгвістика. Лінгвістичні засоби впливу заголовків періодичних видань на читача.
Розділ 2. Засоби впливу на свідомість читача у заголовках статей англомовних періодичних видань.
2.1 Лексико-граматичні особливості газетних заголовків.
2.2 Структурно- граматичні особливості назв статей у періодичних виданнях.
2.3 Стилістичні особливості заголовків англомовних періодичних видань. псиолінгвістика,стаття,періодика
Немає коментарів для цієї одиниці.