Фразеологічна репрезентація концепту Public Relations в американських та британських ЗМІ (2000 2016 рр.)
Вид матеріалу:
Текст Мова: українська Публікація: Острог КАФ 2017Опис: 96Тематика(и): Зведення: Вступ.
Розділ І. Теоретичні основи дослідження концепту Public Relations.
1.1. Мовна картина світу як форма відображення концептуальної моделі світу
1.2. Інтерпретація терміну "концепт" в сучасній лінгвістиці
1.3. Класифікація концептів
Розділ ІІ. Специфіка репрезентація концепту Public Relations фразеологічними засобами американського та британського варіантів англійської мови.
2.1. Міжкультурна та соціокультурна значимість концепту Public Relations
2.2. Екстралінгвістичні фактори формування концепту PR
2.3. Базова метафора концепту PR
Розділ ІІІ. Національно-культурна специфіка мовних репрезентацій пластів концепту PR.
3.1. Універсальний та національний пласти концепту
3.2. Професійний пласт концепту PR
Висновки.
Список використаних джерел.
Книги
| Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
|---|---|---|---|---|
| ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ | 09 | Доступно | 215890 |
Вступ.
Розділ І. Теоретичні основи дослідження концепту Public Relations.
1.1. Мовна картина світу як форма відображення концептуальної моделі світу
1.2. Інтерпретація терміну "концепт" в сучасній лінгвістиці
1.3. Класифікація концептів
Розділ ІІ. Специфіка репрезентація концепту Public Relations фразеологічними засобами американського та британського варіантів англійської мови.
2.1. Міжкультурна та соціокультурна значимість концепту Public Relations
2.2. Екстралінгвістичні фактори формування концепту PR
2.3. Базова метафора концепту PR
Розділ ІІІ. Національно-культурна специфіка мовних репрезентацій пластів концепту PR.
3.1. Універсальний та національний пласти концепту
3.2. Професійний пласт концепту PR
Висновки.
Список використаних джерел. концепт Public Relations, ЗМІ, лінгвістика
Немає коментарів для цієї одиниці.