Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика учеб. пос.

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Мова: російська Публікація: М. Рыбари 2008Опис: 643 сISBN:
  • 9785937630070
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
ЧЗ - Читальна зала 658.8(075.8) З-78 Доступно 116616
ЧЗ - Читальна зала 658.8(075.8) З-78 Доступно 116617

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.