Формування стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств на вітчизняному та світовому ринках монографія
Вид матеріалу:
Текст Мова: українська Публікація: Острог НаУОА 2015Опис: 494 сISBN: - 978-966-2254-72-3
Книги
| Поточна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| ЧЗ - Читальна зала | Колекція Пасічника І.Д. | 338.432(477+100) К59 | Доступно | 159745 | ||
| ЧЗ - Читальна зала | 338.432(477+100) К59 | Доступно | 147971 | |||
| ЧЗ - Читальна зала | 338.432(477+100) К59 | Доступно | 147972 | |||
| ЧЗ - Читальна зала | 338.432(477+100) К59 | Видано | 27/10/2019 | 147973 |
Зміст1. Теоретико-методологічні основи формування системи стратегій підприємства2. Особливості формування та реалізації стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств3. Мікро- та макроекономічні чинники формування стратегій позиціювання п
родукції аграрних підприємств4. Організаційно-економічний механізм формування стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств та управління їх реалізацією
Немає коментарів для цієї одиниці.
Увійти в обліковий запис для можливості публікувати коментарі.