Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення навч. посіб. у схемах і таблицях С. В. Смерічевська

Інтелектуальна відповідальність: Мова: українська Публікація: Магнолія 2006 2019 ЛьвівВидання: вид. 3-тє, стереотипОпис: 548 сISBN:
  • 9786175740859
Тематика(и):
Вміст:
Зведення: Матеріал у навчальному посібнику структурований та систематизований згідно з сучасними концепціями маркетингу та логістики відповідно до алгоритму прийняття стратегічних управлінських рішень. Процеси інтеграції маркетингу та логістики набувають особливої актуальності в умовах розвинених ринкових відносин та сприяють забезпеченню ефективної взаємодії двох управлінських концепцій, які доповнюють одна одну. Взаємодія маркетингу - як концепції управління, орієнтованої на ринок, і логістики - як концепції управління, орієнтованої на потік, створює можливості підвищення матеріальної, економічної та інформаційної корисності й цінності продукту (послуги) для споживача або клієнта. Особлива увага авторами посібника приділяється концепції маркетингу відносин, методології формування споживчої та логістичної цінності товару (послуги). Розглянуті деякі секрети використання на практиці методологічного інструментарії маркетингового аналізу та логістичного аудиту стратегічних позицій підприємства. Викладені основні положення й особливості методології формування ефективних маркетингових та логістичних стратегій. Даються рекомендації з методології оцінки та мінімізації ризиків в процесі управління ланцюгами поставок. Подання навчального матеріалу у вигляді таблиць, схем та рисунків допоможе студентам і фахівцям зосередити увагу на найважливіших аспектах формування маркетингового та логістичного стратегічного мислення, розібратися в багатьох складних проблемах, що виникають на практиці в умовах ринкової економіки та усвідомити глибинні процеси, які визначають успіх розвитку конкретного бізнесу. Адресовано студентам, аспірантам, викладачам ВНЗ управлінських, економічних та інженерних спеціальностей. Книга буде корисною також керівникам підприємств і спеціалістам-практикам і взагалі усим тим, хто цікавиться теорією і практикою сучасного менеджменту, маркетингу та логістики.
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
ЧЗ - Читальна зала 658.8:164 С50 Доступно 162126

ЗМІСТ

ПЕРЕДМОВА

ЗАЛІКОВИЙ МОДУЛЬ І

ТЕОРЕТИКО-КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ

Змістовний модуль 1...................................................................................................10

Маркетинг: сутність і основні характеристики...........................................................10

Навчальні цілі
1.1. Основні поняття та історичні етапи розвитку маркетигу....................................11

1.2. Концепції маркетингу: сутність та характеристика............................................17

1.3. Принципи та функції маркетингу.........................................................................21

Резюме.........................................................................................................................27

Контрольні питання.....................................................................................................28

Тести для самоконтролю............................................................................................29

Змістовний модуль 2

Маркетинг відносин як сучасна концепція маркетингу.............................................32

Навчальні цілі..............................................................................................................32

2.1. Значення та історія розвитку маркетингу відносин .........................................33

2.2. Маркетинг відносин: сутність, принципи і основні елементи...........................35

2.3. Маркетингова система взаємодії підприємства...............................................46

2.4. Маркетинг відносин в системі маркетингового менеджменту підприємств...56

Резюме.......................................................................................................................63

Контрольні питання...................................................................................................65

Тести для самоконтролю..........................................................................................66

ЗАЛІКОВИЙ МОДУЛЬ 2 СТРАТЕГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ

МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ....................................................68

Змістовний модуль З

Концептуальні основи стратегічного маркетингу.....................................................68

Навчальні цілі.............................................................................................................68

3.1. Сутність, роль і завдання стратегічного макетингу...........................................69

3.2. Стратегії сегментації та вибору цільового ринку.............................................83

3.3. Маркетингові стратегії диференціації та позиціювання.................................100

Резюме......................................................................................................................109

Контрольні питання..................................................................................................110

Тести для самоконтролю..........................................................................................111

Змістовний модуль 4

Інструментарій стратегічного маркетингового аналізу...........................................115

Навчальні цілі...........................................................................................................115

4.1. Методика оцінки споживчої цінності товару....................................................116

4.2. Матриця "об'єктивна/суб'єктивна якість" товару...........................................119

4.3. Матриця BCG: переваги та недоліки.............................................................120

4.4. Особливості використання на практиці матриці McKensey.........................129

4.5. Сутність та практичне значення матриці General Electric..........................130

4.6. Матричний аналіз СЗГ...................................................................................134

Резюме...................................................................................................................144

Контрольні питання ..............................................................................................145

Тести для самоконтролю......................................................................................146

Змістовний модуль 5

Альтернативи маркетингових стратегій та метелика вибору оптимальної стратегії

Навчапьні цілі........................................................................................................149

5.1. Класифікація маркетингових стратегій........................................................150

5 2. Види та характеристика маркетингових конкурентних стратегій...............153

5.3. Основи формування цінової стратегії підприємства.................................159

5.4. Стратегічні маркетингові рішення відносно системи збуту.......................164

5.5. Стратегії просування продукції...................................................................169

5.6. Методологія вибору ефективної стратегії маркетингу...............................173

Резюме..................................................................................................................183

Контрольні питання...............................................................................................184

Тести для самоконтролю..................................................................................... 186

ЗАЛІКОВИЙ МОДУЛЬ 3
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБЛАСТІ ЛОГІСТИКИ.......190

Логістика: сутність і основні характеристики.......................................................190

Навчальні цілі.........................................................................................................190

6.1. Ретроспективний погляд на логістику: виникнення, еволюція, парад........191

6.2. Мета і завдання логістики..............................................................................198

6.3. Понятійний апарат логістики. Предмет, об'єкти і суб єкти логістики ..........203

6.4. Концепція логістики. Основні принципи, функції та види логістики.............205

6.5 Причини виникнення і тенденції розвитку сучасної логістики........................211

Резюме.....................................................................................................................214

Контрольні питання.................................................................................................215

Тести для самоконтролю.........................................................................................216

Список посилань.......................................................................................................220

Змістовний модуль 7

Функціональні області логістики...............................................................................221

Навчальні цілі.............................................................................................................221

7.1. Закупівельна логістика........................................................................................221

7.2. Логістика розподілу..............................................................................................228

7.3. Логістика виробничих процесів...........................................................................240

7.4. Логістика складування..........................................................................................247

7.5. Логістика запасів...................................................................................................265

7.6. Транспортна логістика...........................................................................................307

7.7. Інформаційна логістика..........................................................................................315

Резюме.............................................................................................................................329

Контрольні питання..........................................................................................................331

Тести для самоконтролю.................................................................................................332

Список посилань...............................................................................................................334

ЗАЛІКОВИМ МОДУЛЬ 4
СТРАТЕГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЛОГІСТИКИ...............................................................336

Змістовний модуль 8

Логістичний менеджмент: методологічні особливості та стратегічні рішення...............336

Навчальні цілІ.....................................................................................................................336

8.1. Сутність, принципи, функції та методи логістичного менеджменту (ЛМ)..............337

8.2. Процес еволюції та ієрархічність логістичного менеджменту...............................346

8.3. Особливості об'єкта логістичного менеджменту......................................................349

8.4. Особливості організації логістичного менеджменту в логістичних системах.........356

8.5. Логістичний аудит як основна з функцій логістичного менеджменту.......................360

8.6. Формування логістичної споживчої цінності як одна з стратегічних цілей
логістичного менеджменту..................................................................................................371

8.7. Класифікація логістичних стратегій та алгоритм прийняття
стратегічних логістичних рішень......................................................................................374

Резюме.................................................................................................................................382

Контрольні питання.............................................................................................................384

Тести для самоконтролю....................................................................................................384

Список посилань.................................................................................................................388

Змістовний МОДУЛЬ 9

Особливості логістичних систем (ЛС) як об'єкта логістичного управління......................390

Навчальні цілІ......................................................................................................................390

9.1. Сутність, структуризація та класифікація ЛС............................................................391

9.2. Основні елементи, зв'язки та властивості ЛС...........................................................398

9.3. Зміст, задачі та етапи життєвого циклу ЛС................................................................403

9.4. Механізм і процедура проектування та аналізу ЛС..................................................405

9.5. Критерії та підходи дооцінки ефективності функціонування ЛС.............................410

Резюме.................................................................................................................................420

Контрольні питання............................................................................................................422

Тести для самоконтролю....................................................................................................422

Список посилань.................................................................................................................426

Змістовний модуль 10

Управління ланцюгами поставок........................................................................................428

Навчальні цілі.......................................................................................................................428

10.1. Сутність та еволюція концепції управління ланцюгами поставок..........................429

10.2. Структура та типи зв'язків у ланцюгах поставок .....................................................433

10.3. Інтеграція і співпраця у ланцюгах поставок..............................................................438

10.4. Стратегії досягнення конкурентних переваг компаній у сфері управління ланцюгами поставок..........452

10 5. Ефективність управління ланцюгами поставок: напрями підвищення та методи оцінки...............458

10.6. Ризики в процесі управління ланцюгами поставок..................................................467

10.7. Система менеджменту безпеки ланцюгів поставок.................................................470

Резюме..................................................................................................................................472

Контрольні питання..............................................................................................................473

Тести для самоконтролю.....................................................................................................474

Список посилань..................................................................................................................478

Логістичне обслуговування..................................................................................................479

Навчальні цілі.......................................................................................................................479

11.1. Сутність процесу логістичного обслуговування .......................................................480

11.2. Види логістичного обслугову вання...........................................................................484

11.3. Управління якістю логістичного обслуговування.......................................................486

11.4. Обгрунтування рівня обслуговування клієнтів...........................................................492

11.5. Стратегії логістичного обслуговування.......................................................................495

11.6. Використання сучасних технологій у логістичному обслуговуванні..........................497

Резюме...................................................................................................................................501

Контрольні питання...............................................................................................................503

Тести для самоконтролю.......................................................................................................503

Список посипань....................................................................................................................506

Кросворди...............................................................................................................................507

Список рекомендованих джерел з модулю «Маркетинг»....................................................516

Список рекомендованих джерел з модулю «Логістика»......................................................526

Іменний покажчик з модулю «Маркетинг» Іменний покажчик з модулю «Логістика»........534

Матеріал у навчальному посібнику структурований та систематизований згідно з сучасними концепціями маркетингу та логістики відповідно до алгоритму прийняття стратегічних управлінських рішень. Процеси інтеграції маркетингу та логістики набувають особливої актуальності в умовах розвинених ринкових відносин та сприяють забезпеченню ефективної взаємодії двох управлінських концепцій, які доповнюють одна одну. Взаємодія маркетингу - як концепції управління, орієнтованої на ринок, і логістики - як концепції управління, орієнтованої на потік, створює можливості підвищення матеріальної, економічної та інформаційної корисності й цінності продукту (послуги) для споживача або клієнта. Особлива увага авторами посібника приділяється концепції маркетингу відносин, методології формування споживчої та логістичної цінності товару (послуги). Розглянуті деякі секрети використання на практиці методологічного інструментарії маркетингового аналізу та логістичного аудиту стратегічних позицій підприємства. Викладені основні положення й особливості методології формування ефективних маркетингових та логістичних стратегій. Даються рекомендації з методології оцінки та мінімізації ризиків в процесі управління ланцюгами поставок. Подання навчального матеріалу у вигляді таблиць, схем та рисунків допоможе студентам і фахівцям зосередити увагу на найважливіших аспектах формування маркетингового та логістичного стратегічного мислення, розібратися в багатьох складних проблемах, що виникають на практиці в умовах ринкової економіки та усвідомити глибинні процеси, які визначають успіх розвитку конкретного бізнесу. Адресовано студентам, аспірантам, викладачам ВНЗ управлінських, економічних та інженерних спеціальностей. Книга буде корисною також керівникам підприємств і спеціалістам-практикам і взагалі усим тим, хто цікавиться теорією і практикою сучасного менеджменту, маркетингу та логістики.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки