Мистецтво Острозького осередку др. пол. XVI – п. пол. XVII століття. (Синтезування середньовічних візантійських та ренесансних західноєвропейських ідейно-художніх концепцій) Бондарчук Ярослава Віталіївна ; наук. керівник Овсійчук Володимир Антонович
Вид матеріалу:
Текст Мова: українська Публікація: Львів 2002Опис: 19 сТематика(и): Примітка про дисертацію: Львівська академія мистецтв 2002 Зведення: Дисертація присвячена осмисленню особливостей взаємодії середньовічної візантійської та ренесансної західноєвропейської світоглядних та художніх систем у мистецтві України, територія якої в др. пол. XVI – п. пол. XVII ст. була місцем просторового та часового перетину цих двох культур. Проблема поєднання ідейно-художніх концепцій Середньовіччя та Відродження розглядається на матеріалі художньої спадщини одного з найбільших мистецьких центрів України XVI–XVII ст. — Острозького осередку, в якому синтезування засад візантійської та західноєвропейської естетики, притаманне для всієї культури України того часу, знайшло особливий вияв. На підставі комплексного аналізу пам’яток мистецтва Острожчини розглядається питання, як співвідносилися між собою філософське осмислення світу та формальні прийоми художнього виразу доби Ренесансу та Середньовіччя, як здійснювався інтелектуальний та художній синтез двох епох.
Автореферат
Автореферат дисертації на здобуття вченого ступеня кандидата мистецтвознавства
Львівська академія мистецтв 2002
Дисертація присвячена осмисленню особливостей взаємодії середньовічної візантійської та ренесансної західноєвропейської світоглядних та художніх систем у мистецтві України, територія якої в др. пол. XVI – п. пол. XVII ст. була місцем просторового та часового перетину цих двох культур. Проблема поєднання ідейно-художніх концепцій Середньовіччя та Відродження розглядається на матеріалі художньої спадщини одного з найбільших мистецьких центрів України XVI–XVII ст. — Острозького осередку, в якому синтезування засад візантійської та західноєвропейської естетики, притаманне для всієї культури України того часу, знайшло особливий вияв. На підставі комплексного аналізу пам’яток мистецтва Острожчини розглядається питання, як співвідносилися між собою філософське осмислення світу та формальні прийоми художнього виразу доби Ренесансу та Середньовіччя, як здійснювався інтелектуальний та художній синтез двох епох.
Немає коментарів для цієї одиниці.