Basic marketing : [electronic resource] a managerial approach / E. Jerome McCarthy, William D. Perreault, Jr.
Вид матеріалу:
Текст Серія: The Irwin series in marketingПублікація: Homewood, Ill. : Irwin, 1987.Видання: 9th edОпис: xviii, 749 p. : col. ill. ; 25 cm. + 1 computer disk (5 1/4 in.)ISBN: - 0256036497
- 9780256036497
- 0256060517 (disk)
- 9780256060515 (disk)
- 658.8 19
- HF5415.13 .M369 1987
- 85.40
ЕКнига
Списки з цим бібзаписом:
Ресурси Open Library
Немає реальних примірників для цього запису
System requirements for disk (version 1.0): IBM PC.
Bibliography: p. 696-714.
Includes indexes.
Необхідна авторизація на https://archive.org/ (створення облікового запису безкоштовно)
Необхідна авторизація на https://openlibrary.org/ (створення облікового запису безкоштовно)
Немає коментарів для цієї одиниці.
Увійти в обліковий запис для можливості публікувати коментарі.