Contemporary marketing / [electronic resource] Louis E. Boone, David L. Kurtz.

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Серія: The Dryden Press series in marketingПублікація: Chicago : Dryden Press, c1989.Видання: 6th edОпис: xxxix, 700, [57] p. : col. ill. ; 26 cmISBN:
  • 003022814X
  • 9780030228148
Тематика(и): Десяткова класифікація Дьюї:
  • 658.8 19
Класифікація Бібліотеки Конгресу:
  • HF5415 .B53 1989
Інша класифікація:
  • QP 600
Електронне місцезнаходження та доступ:
Тип одиниці: ЕКнига Списки з цим бібзаписом: Ресурси Open Library
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

Bibliography: p. [N2]-N11.

Includes indexes.

Необхідна авторизація на https://archive.org/ (створення облікового запису безкоштовно)

Необхідна авторизація на https://openlibrary.org/ (створення облікового запису безкоштовно)

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.