Contemporary marketing / [electronic resource] Louis E. Boone, David L. Kurtz.
Вид матеріалу:
Текст Серія: The Dryden Press series in marketingПублікація: Chicago : Dryden Press, c1989.Видання: 6th edОпис: xxxix, 700, [57] p. : col. ill. ; 26 cmISBN: - 003022814X
- 9780030228148
- 658.8 19
- HF5415 .B53 1989
- QP 600
ЕКнига
Списки з цим бібзаписом:
Ресурси Open Library
Немає реальних примірників для цього запису
Bibliography: p. [N2]-N11.
Includes indexes.
Необхідна авторизація на https://archive.org/ (створення облікового запису безкоштовно)
Необхідна авторизація на https://openlibrary.org/ (створення облікового запису безкоштовно)
Немає коментарів для цієї одиниці.
Увійти в обліковий запис для можливості публікувати коментарі.