Contemporary marketing / [electronic resource] Louis E. Boone, David L. Kurtz.

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Серія: The Dryden Press series in marketingПублікація: Hinsdale, Ill. : Dryden Press, c1980.Видання: 3d edОпис: xx, 536 p. : ill. ; 25 cmISBN:
  • 003051391X
  • 9780030513916
Тематика(и): Десяткова класифікація Дьюї:
  • 658.8
Класифікація Бібліотеки Конгресу:
  • HF5415 .B53 1980
Інша класифікація:
  • 85.40
Електронне місцезнаходження та доступ:
Тип одиниці: ЕКнига Списки з цим бібзаписом: Ресурси Open Library
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

Includes bibliographical references and indexes.

Необхідна авторизація на https://archive.org/ (створення облікового запису безкоштовно)

Необхідна авторизація на https://openlibrary.org/ (створення облікового запису безкоштовно)

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.