Психолого-педагогічні особливості розвитку пізнавальної діяльності студентів вищого навчального закладу Венгер Олександр Павлович ; наук. керівник Потапчук Євген Михайлович
Вид матеріалу:
Текст Мова: українська Публікація: Острог 2014Опис: 20 сТематика(и): Примітка про дисертацію: Національний університет "Острозька академія" 2014 Зведення: Дисертація присвячена дослідженню проблеми розвитку пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів. Уточнено сутність поняття «пізнавальна діяльність» та визначено її психологічну структуру. Структурними компонентами пізнавальної діяльності студента визначено: мотиваційно-вольовий, процесуально-операційний та результативний. Досліджено особливості пізнавальної діяльності студентів у юнацькому віці. Проведено емпіричне дослідження та визначено рівень сформованості кожного компонента пізнавальної діяльності студента.
Розроблено та апробовано концептуальну модель розвитку пізнавальної діяльності студента. Створено програму розвитку пізнавальної діяльності студентів ВНЗ. За результатами теоретичного та експериментального дослідження розроблено практичні рекомендації щодо розвитку пізнавальної діяльності студентів.
Автореферат
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук
Національний університет "Острозька академія" 2014
Дисертація присвячена дослідженню проблеми розвитку пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів. Уточнено сутність поняття «пізнавальна діяльність» та визначено її психологічну структуру. Структурними компонентами пізнавальної діяльності студента визначено: мотиваційно-вольовий, процесуально-операційний та результативний. Досліджено особливості пізнавальної діяльності студентів у юнацькому віці. Проведено емпіричне дослідження та визначено рівень сформованості кожного компонента пізнавальної діяльності студента.
Розроблено та апробовано концептуальну модель розвитку пізнавальної діяльності студента. Створено програму розвитку пізнавальної діяльності студентів ВНЗ. За результатами теоретичного та експериментального дослідження розроблено практичні рекомендації щодо розвитку пізнавальної діяльності студентів.
Немає коментарів для цієї одиниці.