Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Метакогнітивний моніторинг саморегульованої навчальної діяльності студентів Едуард Балашов монографія

За: Мова: українська Публікація: Острог Вид-во НаУОА 2020Опис: 496 сISBN:
  • 9786177328819
Тематика(и): Електронне місцезнаходження та доступ:
Вміст:
Тематика: У монографії подано результати комплексного дослідження метакогнітивного моніторингу саморегульованої навчальної діяльності студентів ЗВО. Сконцентровано увагу на теоретико-методологічному аналізі феноменів метакогнітивного моніторингу та саморегульованої навчальної діяльності. Теоретично обгрунтовано і створено теоретико-концептуальну модель саморегульованої навчальної діяльності студентів. Емпірично визначено основні показники саморегульованої навчальної діяльності студентів на індивідуально-особистісному, мотиваційно-вольовому, когнітивному та метакогнітивному рівнях. Представлено апробовану тренінгову програму розвитку саморегульованої навчальної діяльності студентів. Сформовано психолого-методичні рекомендації формування компонентів саморегульованої навчальної діяльності студентів. Для науковців, науково-педагогічних працівників, психологів-практиків, студентів та всіх, хто цікавиться проблемами асаморегульованої навчальноьї діяльності, метакогнітивного моніторингу.
Тип одиниці: Книги
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 5.0 (1 голос.)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
ЧЗ - Читальна зала Колекція Колоса М.І. 159.95:378.147 Б20 Видано 16/12/2025 163767

Зміст
1. Теоретико-методологічний аналіз науково-психологічних підходів до дослідження феномену психологічної саморегуляції.
2. Теоретико-методологічні засади характеристики метакогнітивного моніторингу саморегульованої навчальної діяльності
3. Емпіричний аналіз індивідуально-особистісного та мотиваційно-вольового рівнів саморегульованої навчальної діяльності
4. Когнітивні і метакогнітивні компоненти саморегульованої навчальної діяльності студентів
5. Розвиток компонентів саморегульованої навчальної діяльності студентів

У монографії подано результати комплексного дослідження метакогнітивного моніторингу саморегульованої навчальної діяльності студентів ЗВО. Сконцентровано увагу на теоретико-методологічному аналізі феноменів метакогнітивного моніторингу та саморегульованої навчальної діяльності. Теоретично обгрунтовано і створено теоретико-концептуальну модель саморегульованої навчальної діяльності студентів. Емпірично визначено основні показники саморегульованої навчальної діяльності студентів на індивідуально-особистісному, мотиваційно-вольовому, когнітивному та метакогнітивному рівнях. Представлено апробовану тренінгову програму розвитку саморегульованої навчальної діяльності студентів. Сформовано психолого-методичні рекомендації формування компонентів саморегульованої навчальної діяльності студентів.
Для науковців, науково-педагогічних працівників, психологів-практиків, студентів та всіх, хто цікавиться проблемами асаморегульованої навчальноьї діяльності, метакогнітивного моніторингу.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки