Особливості галицького іконопису кінця XIX — початку XX століть: філософсько-релігієзнавчий контекст Руско Надія Михайлівна ; наук. керівник Балух Василь Олексійович

За: Вид матеріалу: Текст Мова: українська Публікація: Острог 2015Опис: 20 сТематика(и): Примітка про дисертацію: Національний університет "Острозька академія" 2015 Зведення: У дисертації проаналізовано історичний та сучасний стан наукового вивчення проблеми та основні ідейні напрямки джерельної бази іконописання, систематизовано аналітико-критичні праці відповідно до їх концептуальних векторів. Розкрито методологічні засади дослідження та сформовано комплекс методів, принципів і підходів у контексті синтезу конструктивних постулатів галицького іконопису. Визначено релігійно-ціннісні виміри ікони та з’ясовано її місце у християнському мистецтві. Розкрито сутність і зміст символіки християнського іконопису та охарактеризовано особливості галицької ікони. Визначено співвідношення мирського і сакрального в галицькій іконі кінця XIX - початку XX століть. Досліджено особливості прояву «українського стилю» у церковному мистецтві Галичини та ідейні засади «неовізантійського» іконопису.
Тип одиниці: Автореферат
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук
Національний університет "Острозька академія" 2015

У дисертації проаналізовано історичний та сучасний стан наукового вивчення проблеми та основні ідейні напрямки джерельної бази іконописання, систематизовано аналітико-критичні праці відповідно до їх концептуальних векторів.
Розкрито методологічні засади дослідження та сформовано комплекс методів, принципів і підходів у контексті синтезу конструктивних постулатів галицького іконопису. Визначено релігійно-ціннісні виміри ікони та з’ясовано її місце у християнському мистецтві.
Розкрито сутність і зміст символіки християнського іконопису та охарактеризовано особливості галицької ікони. Визначено співвідношення мирського і сакрального в галицькій іконі кінця XIX - початку XX століть.
Досліджено особливості прояву «українського стилю» у церковному мистецтві Галичини та ідейні засади «неовізантійського» іконопису.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.