Романюк М. Неолозіми в англомовних засобах масової інформації . — Острог : КАФ, 2011. — 73
Анотація: Розділ I Виникнення неологізмів,як основа прогресу мови. 1.1 Поява нової лексики у мові. 1.1.2 Дослідження лінгвістів сучасної неології та неографії. 1.2 Принципи класифікації неологізмів. 1.2.1 Класифікація неологізмів з погляду на спосіб творення. 1.2.2 Неологізми,утворені шляхом словотворчої деривації. 1.2.3 Нерегулярні способи творення неологізмів. Розділ I I Розвиток новоутворень в мові англомовних ЗМІ 2.1 Вплив англіцизмів на новоутворення у мові української преси. 2.1.1 Адаптація запозичених лексичних новотворів в українській мовній культурі. 2.2 Особливості словоскладання в англомовних засобах масової інформації. 2.2.1 Словотвір 2.2.2 Афіксація 2.2.3 Конверсія 2.3 Домінантні сфери творення актуальних неологізмів в англомовних ЗМІ 2.3.1 політичні неологізми,як основне джерело збагачення англійської мови 2.3.2 Неологізми-запозичення,повязані з міжнародним тероризмом 2.3.3 Лексичні інновації,повязані з бізнесом та економікою. 2.3.4 Новоутворення,повязані з компютером та інтернетом. 2.3.5 Неологізми на позначення основних явищ та стереотипів суспільного життя.