Петрук І. О. Дистанційне навчання як новітня педагогічна технологія . — Острог : КАФ, 2009. — 45
Анотація: РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. 1.1. Поняття, технології та особливості дистанційної освіти. 1.2. Переваги та недоліки застосування дистанційного навчання. РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА ІНТЕГРАЦІЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У СВІТОВУ СИСТЕМУ. 2.1. Покоління моделей дистанційного навчання. 2.2. Тенденції розвитку дистанційного навчання у вищій школі. 2.3. Становлення дистанційної освіти України та нормативно правова база. РОЗДІЛ 3. ВІРТУАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ І ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. 3.1. Системи оболонки для дситанційної освіти. 3.2. Аналіз системи керування навчанням ILIAS та MOODLE.