Бегай Л. В. Методика використання рольової гри у процесі формування іншомовної компетенції у діалогічному мовленні на середньому етапі ЗОШ . — Острог : КАФ, 2009. — 49
Анотація: РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВОЇ ГРИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ ЗОШ. 1.1. Лінгвопсихологічні особливості діалогічного мовлення. 1.2. Роль рольової гри у процесі навчання діалогічного мовлення у середніх класах ЗОШ. 1.3. Приклади рольових ігор у процесі навчання діалогічного мовлення у 5-9 класах ЗОШ. РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВОЇ ГРИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ ЗОШ. 2.1. Модель процесу навчання діалогічного мовлення у 5-9 класах ЗОШ. 2.2. Приклади вправ з використанням рольової гри у процесі формування іншомовної компетенції у діалогічному мовленні у 5-9 класах ЗОШ. 2.3. Результати перед експериментального та після експериментального зрізів та інтерпритація отриманих даних. 2.4. Методичні рекомендації для використання рольової гри у процесі формування іншомовної компетенції у діалогічному мовленні на початковому етапі ЗОШ.