Онофрійчук К. М. Лексико-семантичні особливості реклами парфумів для чоловіків та жінок . — Острог : КАФ, 2008. — 79
Анотація: РОЗДІЛ 1. РЕКЛАМНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ЯК ФОРМА КОМУНІКАЦІЇ ТА ПЕРЕДАЧА ІНФОРМАЦІЇ. 1.1. Природа та сутність реклами. 1.2. Специфіка друкованої реклами. 1.3. Складові рекламного тексту. 1.4. Передача рекламного повідомлення через розмаїття жанрів та форм. 1.5. Граматичні нюанси рекламних оголошень. 1.5.1. Лексичні особливості реклам. РОЗДІЛ 2. ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ ПАРФУМІВ. 2.1. Лексико-стилістичні особливості реклами парфумів. 2.2. Способи передачі запахів парфумів через використання особливого лексичного навантаження рекламного тексту. 2.3. Мотиваційні елементи рекламних слоганів парфумерної продукції а також способи вираження обєкта та адресата реклами на прикладі лексичних моделей рекламних повідомлень. РОЗДІЛ 3. ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ЗАСОБИ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ РЕКЛАМИ ПАРФУМІВ ДЛЯ ЧОЛОВІКІВ ТА ЖІНОК. 3.1. Специфічність у семантичних способах аргументації парфумів для чоловіків та жінок. 3.2. Лексико-семантичне значення складників парфумів для чоловіків та жінок.