Герасимчук Н. М. Соціолінгвістичні особливості політичної реклами в прагматичному конексті . — Острог : КАФ, 2008. — 109
Анотація: РОЗДІЛ 1. ДИНАМІЗМ ПОНЯТТЯ ПОЛІТИЧНО РЕКЛАМИ ЯК ДЗЕРКАЛО МОТИВІВ ТА ПОТРЕБУВАНЬ. 1.1. Політична реклама та її соцілінгвістичні особливості. 1.2. Політичні цінності і політичний символізм як основа впливу на масову свідомість. 1.3. Особливості аудиторії політичної реклами. 1.4. Політична реклама в українському законодавстві. 1.5. Екстралінгвістичний контекст негативної політичної реклами в Україні. 1.6. Тенденції розвитку некомерційної реклами в Україні. РОЗДІЛ 2. НЕЙРОЛІНГВІСТИЧНЕ ПОРГРАМУВАННЯ ЯК МЕТОД ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ. 2.1. Політична реклама і маніпулювання людською свідомістю. 2.2. Поняття та історія НЛП, його застосування в політиці. 2.3. Техніки НЛП в політичній рекламі. 2.4. Критика НЛП як наукового методу. РОЗДІЛ 3. ОКРЕМІ СОЦІОЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕДВИБОРЧОЇ АГІТАЦІЇ. 3.1. Діяльність ЗМІ під час проведення передвиборчої агітації. 3.2. Соціолінгвістичні особливості прихованої політичної реклами на телебаченні (виборча кампанія 2004-го ркоу). 3.3. Парламентські вибори 2006-го року як черговий розвиток політичної реклами. 3.4. Особливості передвиборчої агітації 2007-го року (Парламентські вибори 2007р.) з гендерної точки зору. 3.5. Секретні виборчі технології Юлії Тимошенко.