TY - BOOK AU - Хоміч Марія Петрівна TI - Гендерні та лінгвокультурні аспекти журнальної реклами PY - 2013/// CY - Острог PB - КАФ KW - Research Papers N2 - Розділ 1. Реклама, культура, гендер. 1.1. Реклама: поняття, завдання, функції та види. 1.2. Психолінгвістичні особливості рекламного тексту. 1.3. Реклама як елемент культури. 1.4. Роль гендерних стереотипів у сучасній рекламі. Розділ 2. Гендерні та лінгвістичні особливості американської журнальної реклами. 2.1. Мова як відображення культурно-національної ментальності її носіїв. 2.2. Національний менталітет як невідємний атрибут американської журнальної реклами. 2.3. Гендерна спрямованість американської журнальної реклами. 2.4.1. Фонетичний рівень 2.4.2. Морфологічний рівень 2.4.3. Лексичний рівень 2.4.4. Синтаксичний рівень Розділ 3. Охорона праці. Запобігання нещасним випадкам та професійним захворюваням і система компенсації шкоди від них у федеративній республіці Німеччині. 3.1. Законодавча база та система управління охороною праці в ФРН. 3.2. Охорона праці на підприємтсвах та організаціях ФРН. 3.3. Технічні засоби щодо забезпечення безпеки і охорони здоровя на виробництві та компенсація шкоди постраждалим на підприємстві у ФРН ER -