Павленко А. Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика : vонографія . — К. : КНЕУ, 2005. — 408 с.

Анотація:
Монографія «Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика» при­свячена розгляду всіх аспектів маркетингових комунікацій, починаючи з теоретичних основ використання їх комплексу, завертаючи його управлін­ням та оцінкою ефективності.
Проаналізовано стан ринку маркетингових комунікацій України, зазна­чено проблемні питання використання маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку. Зосереджено увагу па необхідності органіч­ного поєднання комплексу маркетингових комунікацій із системою управління ринковою діяльністю підприємства та його менеджменту. Поряд із новими підходами до управління маркетинговими комунікаціями наведе­но інструментарій їх планування та оцінки ефективності, який складається з економіко-математичних моделей визначення та розподілу витрат підпри­ємства на маркетингові комунікації, оцінки їх комунікативної ефективності, а також системи комплексного оцінювання іміджу підприємства. Усі теоре­тичні розробки підтверджені практичними прикладами.

966-574-801-7


339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок

339.138:658.8