TY - BOOK AU - Павленко А. Ф. AU - Войчак А. В. AU - Примак Т. О. TI - Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика: vонографія SN - 966-574-801-7 PY - 2005/// CY - К. PB - КНЕУ KW - 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок KW - UDC N2 - Монографія «Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика» при­свячена розгляду всіх аспектів маркетингових комунікацій, починаючи з теоретичних основ використання їх комплексу, завертаючи його управлін­ням та оцінкою ефективності. Проаналізовано стан ринку маркетингових комунікацій України, зазна­чено проблемні питання використання маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку. Зосереджено увагу па необхідності органіч­ного поєднання комплексу маркетингових комунікацій із системою управління ринковою діяльністю підприємства та його менеджменту. Поряд із новими підходами до управління маркетинговими комунікаціями наведе­но інструментарій їх планування та оцінки ефективності, який складається з економіко-математичних моделей визначення та розподілу витрат підпри­ємства на маркетингові комунікації, оцінки їх комунікативної ефективності, а також системи комплексного оцінювання іміджу підприємства. Усі теоре­тичні розробки підтверджені практичними прикладами ER -