Мешко Г. М. Вступ до педагогічної професії : Навчальний посібник . — К. : Академвидав, 2010. — 200 с.
Анотація: Учитель — людина, якій за фахом належить відкривати молодій генерації глибини наук, життєву мудрість, передавати навички діяльності. Із його працею свої сподівання пов’язують ті, у чиїх сім’ях зростають діти. Від нього залежать розвиток особистості і м іцність основ суспільства. Справжнім учителем може стати людина з високими моральними якостями та рівнем культури, яка розуміє, що шлях до професії і шлях у професії потребують праці над собою, постійного самоформування і самовдосконалення. Усвідомлен е входження в педагогічну справу починається з осягнення її засад і суті, призначення, функцій і структури педагогічної діяльності, раціональних методів професійного самовиховання.Різноманітні аспекти цієї проблематики висвітлено у пропонованому нав чальному посібнику, адресованому студентам вищих навчальних закладів. Викладена в ньому інформація прислужиться педагогам-практикам, усім, хто має намір обрати професію педагога.Зміст1. Професійна діяльність і особистість педагога1.1. Загальні засади педагогічної професії1.2. Учитель як суб’єкт педагогічної діяльності2. Професійне спілкування у структурі діяльності педагога2.1. Педагогічне спілкування, його структура, функції, стилі2.2. Мистецтво педагогічного спілкування3. Підго товка вчителя у вищому педагогічному навчальному закладі3.1. Модернізація вищої освіти в Україні згідно з вимогами Болонського процесу3.2. Вищий педагогічний навчальний заклад і організація навчально-виховного процесу в ньому3.3. Форми організац ії навчання у вищому навчальному закладі3.4. Організація навчальної праці студента4. Професійне самовиховання майбутнього педагога4.1. Самовиховання в системі підготовки майбутнього вчителя4.2. Технологія професійного самовиховання майбутнього педагога4.3. Професійне зростання вчителяДодаткиТермінологічний словникЛітература