TY - BOOK AU - Мешко Г. М. TI - Вступ до педагогічної професії: Навчальний посібник SN - 978-966-8226-89-2 PY - 2010/// CY - К. PB - Академвидав KW - 37.0 Основні види та принципи освіти KW - UDC N2 - Учитель — людина, якій за фахом належить відкривати молодій генерації глибини наук, життєву мудрість, передавати навички діяльності. Із його працею свої сподівання пов’язують ті, у чиїх сім’ях зростають діти. Від нього залежать розвиток особистості і м; іцність основ суспільства. Справжнім учителем може стати людина з високими моральними якостями та рівнем культури, яка розуміє, що шлях до професії і шлях у професії потребують праці над собою, постійного самоформування і самовдосконалення. Усвідомлен; е входження в педагогічну справу починається з осягнення її засад і суті, призначення, функцій і структури педагогічної діяльності, раціональних методів професійного самовиховання.Різноманітні аспекти цієї проблематики висвітлено у пропонованому нав; чальному посібнику, адресованому студентам вищих навчальних закладів. Викладена в ньому інформація прислужиться педагогам-практикам, усім, хто має намір обрати професію педагога.Зміст1. Професійна діяльність і особистість педагога1.1. Загальні; засади педагогічної професії1.2. Учитель як суб’єкт педагогічної діяльності2. Професійне спілкування у структурі діяльності педагога2.1. Педагогічне спілкування, його структура, функції, стилі2.2. Мистецтво педагогічного спілкування3. Підго; товка вчителя у вищому педагогічному навчальному закладі3.1. Модернізація вищої освіти в Україні згідно з вимогами Болонського процесу3.2. Вищий педагогічний навчальний заклад і організація навчально-виховного процесу в ньому3.3. Форми організац; ії навчання у вищому навчальному закладі3.4. Організація навчальної праці студента4. Професійне самовиховання майбутнього педагога4.1. Самовиховання в системі підготовки майбутнього вчителя4.2. Технологія професійного самовиховання майбутнього; педагога4.3. Професійне зростання вчителяДодаткиТермінологічний словникЛітература ER -