TY - BOOK AU - Палеха Ю. І. AU - Палеха О. Ю. TI - Маркетинг інформаційних продуктів і послуг: навчальний посібник SN - 978-966-2609-07-3 PY - 2013/// CY - К. PB - Ліра-К KW - 658 Управління торговельно-промисловою діяльністю. Бізнес-менеджмент. Економіка підприємств. Організація та KW - UDC N2 - ЗмістРозділ 1. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг як напрямок підприємницької діяльності1.1. Визначення основних понять1.2. Маркетингове середовище підприємництва1.3. Побудова інформаційного маркетингу на підприємствіРозділ 2; . Інформаційний продукт як товар, що надається суб’єктами ринку2.1. Інформація як головний чинник ринку2.2. Види інформаційних продуктів і послуг2.3 Методи отримання й обробки маркетингової інформаціїРозділ 3. Сутність ринку інформаційно; ї продукції та послуг3.1. Основні показники інформаційного ринку3.2. Дослідження конкурентного середовища на ринку3.3. Побудова стратегії боротьби за споживачівРозділ 4. Системи маркетингових досліджень і маркетингової інформації4.1; Побудова маркетингової інформаційної системи4.2. Принципи розробки та впровадження інформаційних систем4.3. Моделі й методи ухвалення маркетингових рішеньРозділ 5. Рекламна діяльність для стимулювання збуту інформаційних продуктів та послуг; 5.1. Теоретичні засади управління рекламною діяльністю5.2. Організація проведення рекламної кампанії5.3. Особливості проведення рекламної політики інформаційним підприємством5.4. Контроль ефективності рекламної політики та її результат; івРозділ 6. Бенчмаркінг, як ефективна технологія у сфері інформаційних продуктів та послуг6.1. Теоретичні аспекти бенчмаркінгу в управлінні бізнес-процесами6.2. Застосування бенчмаркінгу на підприємствах України6.3. Практична реалізація б; енчмаркінгу в документно-інформаційній сферіРозділ 7. Інформаційно-консультативна діяльність як напрямок підприємницької діяльності7.1. Поняття, мета і методи консультативної діяльності7.2. Класифікація інформаційно-консультаційних служб7; .3. Організація консалтингової діяльності7.4. Інформаційний консалтинг як вид консультаційної діяльності7.5. Побудова ІТ-консалтингуРозділ 8. Електронна комерція8.1. Теоретична основа електронної комерції8.2. Інтернет –маркетинг як о; снова успіху Е-комерції8.3. Міжнародна електронна комерція на сучасному етапі8.4. Особливості розвитку електронної комерції в УкраїніЛітература ER -