Маркетинг : опорний конспект лекцій / Є. В. Ромат, А. І. Зіміна, Н. А. Даниленко та ін.. — К. : КНТЕУ, 2017. — 156 с.

Методичні рекомендації щодо роботи з опорним конспектом лекцій

Тема 1. Лекція 1.Сутність та зміст маркетинг у як управлінської

концепції та сфери діяльності
Тема 2. Лекція 2. Маркетингове середовище................................19

Тема 3. Лекція 3. Маркетингове поняття ринку та його основні

характеристики................................................................................45

Тема 4. Товар у системі маркетингу...............................................45

Лекція 4 Товар як ключовий елемент комплексу маркетингу,
товариші асортимент та номенклатура товарів.............................45

Лекція 5. Життєвий цикл та конкурентоспроможність

товару................................................................................................45

Тема 5. Лекція 6. Ціна в системі маркетингу..». ..........................45

Тема 6. Лекція 7. Маркетингова збутова діяльність.......................72

Тема 7. Система маркетингових комунікацій..................................84

Лекція 8. Комунікаційна політика в системі маркетингу................84

Лекція 9. Характеристика основних елементів системи маркетингових комунікацій.....105
..
Тема 8. Управління маркетиш свою діяльністю...........................105

Лекція10. Маркетингові інформаційні системи............................105

Лекція II Маркетингові дослідження..............................................115

Лекція 12. Система планування маркетингової діяльності..........125

Лекція 13. Система організації маркетингової діяльності..............136

Лекція 14. Система контролю маркетингової діяльності................144

Список рекомендованих джерел......................................................156


658 Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі

658.8(042.4)