Маркетинг : опорний конспект лекцій / Є. В. Ромат, А. І. Зіміна, Н. А. Даниленко та ін.. — К. : КНТЕУ, 2017. — 156 с. Методичні рекомендації щодо роботи з опорним конспектом лекцій Тема 1. Лекція 1.Сутність та зміст маркетинг у як управлінської концепції та сфери діяльності Тема 2. Лекція 2. Маркетингове середовище................................19 Тема 3. Лекція 3. Маркетингове поняття ринку та його основні характеристики................................................................................45 Тема 4. Товар у системі маркетингу...............................................45 Лекція 4 Товар як ключовий елемент комплексу маркетингу, товариші асортимент та номенклатура товарів.............................45 Лекція 5. Життєвий цикл та конкурентоспроможність товару................................................................................................45 Тема 5. Лекція 6. Ціна в системі маркетингу..». ..........................45 Тема 6. Лекція 7. Маркетингова збутова діяльність.......................72 Тема 7. Система маркетингових комунікацій..................................84 Лекція 8. Комунікаційна політика в системі маркетингу................84 Лекція 9. Характеристика основних елементів системи маркетингових комунікацій.....105 .. Тема 8. Управління маркетиш свою діяльністю...........................105 Лекція10. Маркетингові інформаційні системи............................105 Лекція II Маркетингові дослідження..............................................115 Лекція 12. Система планування маркетингової діяльності..........125 Лекція 13. Система організації маркетингової діяльності..............136 Лекція 14. Система контролю маркетингової діяльності................144 Список рекомендованих джерел......................................................156 Subjects--Topical Terms: 658 Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі Universal Decimal Class. No.: 658.8(042.4)